شناسهٔ خبر: 26301260 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی بازی Metal Gear Survive

بازی Metal Gear Survive، جزء آن دسته از بازی هایی محسوب می شود که 30 دقیقه اولش را طوفانی آغاز کرده و شما را جذب می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آشنایی با بازی‌های مختلفی که امروز وجود دارد در این ایام که مدارس تعطیل شده و کودکان و نوجوانان بدنبال آپدیت کردن بازی های خود هستند خالی از لطف نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این راستا سعی کرده است تا بازی های مختلف را بصورت خلاصه بررسی نماید و امروز به سراغ معرفی بازی  Metal Gear Survive رفته است، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی Metal Gear Survive

معرفی بازی  Metal Gear Survive

بازی  Metal Gear Survive، جزء آن دسته از بازی هایی محسوب می شود که 30 دقیقه اولش را طوفانی آغاز کرده و شما را جذب می کند اما نکته آزاردهنده اینکه، این بازی اصلا داستانی به‌دنبال خود ندارد و گیمر فقط هر چند ساعت یکبار مجبور است به بهانه های مختلف اقدام به پیش روی کند.

بیشتر بدانید: معرفی بازی God of war +تصاویر 

بهتر است به جای نام Metal Gear Survive فقط از نام survive استفاده کنیم چرا که این بازی لیاقت به دوش کشیدن نام Metal Gear را ندارد.

معرفی بازی Metal Gear Survive

متال گری که توسط بازی ساز افسانه‌ای هیدئو کوجیما پایه ریزی شد و یکی از بهترین مخفی‌های دنیا را ساخت و گیم پلی را به خدمت داستان و شخصیت‌های دوست داشتنی اش در آورد.

کونامی نشان داد که چگونه می‌شود یک کمپانی را بدنام کرد.

Survive یک بازی تلاش برای بقا است که انصافا کونامی در این بخش (گیم پلی) کم نگذاشته است، اما روش‌های جالبی برای سرگرم کردن بازیکن انتخاب می‌کند.

در بازی ما شاهد زامبی‌های عجیب و غریبی هستیم این زامبی‌ها شکل و شمایل گوناگونی دارند از زامبی‌های معمولی که اگر در ابتدای بازی با آن‌ها مستقیما درگیر شوید.

گریه تان در خواهد آمد تا زامبی‌هایی که حتی با سلاح‌های قوی هم باید چند بار بمیرید تا آن‌ها را نابود کنید!

معرفی بازی Metal Gear Survive

بخش crafting بازی به خوبی کار شده و یکی از بهترین بازی‌های تلاش برای بقا را تجربه خواهیم کرد.

اما اگر از بخش تلاش برای بقا که بگذریم به گیم پلی اصلی بازی می‌رسیم که برای کسانی که نسخه قبل را تجربه کرده باشند آشنا است چرا که شرکت سازنده از روش کار راه انداز کپی پیست استفاده کرده، اما چون گیم پلی نسخه قبل از بهترین‌ها بود نمی‌توان به آن ایرادی گرفت.

بیشتر بدانید: PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد 

داستان از انتهای بازی mgsv:ground zeros شروع می‌شود جایی که پایگاه مادر جلوی چشمان big boss از بین می‌رود.

پس از دور شدن big boss یک کرمچاله بالا پایگاه مادر بوجود می‌آید و شخصیت اصلی را به دنیای دیگری می‌برد که در آن با خطرات گوناگونی روبه‌رو هستیم.

معرفی بازی Metal Gear Survive

بازی داستان متوسطی دارد، اما اصلا در حد سری metal gear نیست.

در بازی برای زنده ماندن، نیاز به آب و غذا داریم و اگر به این دو توجه نکنیم شاهد مرگ بازیکن می‌شویم و دوباره باید از base camp بازی را شروع کنیم!

بیشتر بدانید: معرفی برترین بازی‌های سال 2017 از نگاه باشگاه خبرنگاران جوان 

این بازی برای افرادی که طرفدار سبک تلاش برای بقا و کشتن زامبی‌ها با سلاح‌های اولیه هستند بدرد می‌خورد.

اما اگر دنبال یک Metal Gear هستید اشتباه آمدید!

خوب است بدانید، بازی  Metal Gear Survive، برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شده است.

نکته مهم درباره بازی  Metal Gear Survive

برای این بازی به اینترنت نیاز دارید.

انتهای پیام/

نظر شما