شناسهٔ خبر: 26301182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین اخطار برای میزبان و دیرترین برای کاستاریکا

سریعترین کارت زرد برای کاپیتان تیم ملی ایران

در پایان دور نخست مرحله گروهی این رقابت ها 87 کارت زرد از جانب داوران به بازیکنان داده شد که سریعترین کارت زرد هم برای مسعود شجاعی، کاپیتان ملی پوش ایران در دقیقه 10 مصاف با مراکش بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اولین کارت از میان 87 کارت زردی که توسط داوران به بازیکنان تیم های شرکت کننده در جام جهانی داده شد به ستاره تیم ملی روسیه تعلق گرفت و الکساندر کوکورین در دیدار افتتاحیه بین روسیه میزبان مسابقات و عربستان از طرف داور جریمه شد. 

 

* در میان بازیکنانی که در بازی های مرحله گروهی به میدان رفتند سریعترین کارت زرد نیز به کاپیتان تیم ملی ایران یعنی مسعود شجاعی رسید. هافبک ایران در اولین بازی تیم ملی برابر مراکش و در دقیقه دهم بازی از سوی داور با کارت زرد مواجه شد. 

 

* سریعترین کارت زرد برای بازیکنان تعویضی نیز به وردان کورلوکا، بازیکن تیم ملی کرواسی تعلق می گیرد. او پس از ورود به زمین در دقیقه 90 به علاوه 3 مصاف با آرژانتین از داور کارت گرفت.

 

* دیرترین کارت زرد هم متعلق به الکساندر پرایجویس بازیکن تیم صربستان در دیدار با کاستاریکا است که در دقیقه 90+8 در پایان این دیدار برای او ثبت شد.

 

* بیشترین کارت زرد مربوط به دیدار دو تیم پاناما و بلژیک بود که جانی سیکازو، داور زامبیایی، هشت بار کارت زرد خود را به بازیکنان نشان داد که سهم تیم پاناما پنج کارت و تیم بلژیک سه کارت بود. 

 

* در میان تیم هایی که در جام شرکت کردند دو تیم ایسلند و اروگوئه تاکنون کارت زردی دریافت نکردند. 

 

* تیم ملی ایران نیز در دو دیداری که به انجام رساند 5 کارت زرد را در کارنامه خود ثبت کرد. کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش ملی پوشان ایران در دیدار با مراکش و امید ابراهیمی و وحید امیری در دیدار با اسپانیا کارت زرد گرفتند.

 

آخرین نکته جالب درباره جرائم بازیکنان که توسط داور اعلام می شد باید گفت علیرضا فغانی داور بین المللی ایران حاضر در جام جهانی فوتبال نیز در دیدار تیم های آلمان و مکزیک، چهار بار کارت زرد خود را به بازیکنان دو تیم نشان داد.

نظر شما