شناسهٔ خبر: 26300463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کردستان| ترویج فرهنگ "ایثار، شهادت، فداکاری و ازخودگذشتگی" نجات‌بخش مشکلات کنونی جامعه است

R7848/P1486/S6,66/CT11

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: باید امروز فرهنگ "ایثار، جانبازی، فداکاری و ازخودگذشتگی" در جامعه نهادینه شود چراکه نجات‌بخش مشکلات کنونی جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار حمزه فلاح پیش‌از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه قوه قضاییه که با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل سازمان بازرسی کردستان در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم خطه کردستان و تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مجموعه قضایی استان خالصانه در جهت برقراری امنیت و عدالت اجتماعی در جامعه تلاش می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه قضایی استان گفت: رسالت دستگاه قضایی کردستان در راستای ولایت‌مداری، مردم‌داری، ایثار و کار جهادی است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر برگزاری برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، تصریح کرد: بنده خاک پای شهدا و تک تک خدمتگذاران به نظام هستم و در برابر جوانانی که جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند، کاری نکرده‌ام.

فرهنگ "ایثار و شهادت" در جامعه نهادینه شود

وی تاکید کرد: باید همه ما بدانیم هر آنچه که داریم، حاصل ایثارگری و رشادت شهیدان انقلاب اسلامی است و باید امروز فرهنگ "ایثار، شهادت، فداکاری و ازخودگذشتگی" در جامعه نهادینه شود و ترویج پیدا کند چراکه این فرهنگ نجات‌بخش مشکلات کنونی جامعه و در آن عشق به خدا، ولایت، خدمتگزاری و روحیه جهادی وجود دارد.

سردار فلاح افزود: رزمندگان اسلام با این روحیه "ایثار، جانبازی، فداکاری و ازخودگذشتگی" در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند و توانستند آنان را شکست بدهند و اگر امروز هم بخواهیم در پیچ و خم مشکلات گذر کنیم، نیاز به ترویج و نهادینه‌شدن این فرهنگ داریم.

وی اظهار کرد: اگر صداقت، شرافت، کرامت، عزت و امنیت می‌خواهیم باید به ادبیات دفاع مقدس برگردیم چراکه ادبیات دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب اسلام، فرهنگ عاشورایی و قرآن است و در آن ایثار و عشق وجود دارد و در حصار زمان متوقف نمی‌شود و نجات‌بخش است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز باید در رفتار، کردار و عمل ما در عرصه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی "ایثار و از خودگذشتگی" وجود داشته باشد چراکه می‌تواند به موفقیت ما کمک کند.

اصحاب رسانه کردستان در راستای ترویج فرهنگ "ایثار، شهادت و فداکاری" در جامعه تلاش کنند

وی اضافه کرد: امروزه همه اصحاب رسانه، هنرمندان، معلمان، اساتید، روحانیون و مسئولان در برابر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ «ایثار، شهادت و فداکاری» در جامعه مسئولیت دارند و باید در این راستا تلاش کنند چراکه این فرهنگ نجات‌بخش است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: جامعه‌ای که در آن رهبری، انسان‌های فداکار، ایثار و فداکاری نباشد، قطعاً شکست می‌خورد چراکه رهبر انقلاب، قبل و جلوتر از ملت، فرسنگ‌ها دیده‌‌بانی و تهدیدات را شناسایی و خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: رهبری در جامعه اسلامی نقش بسیار ارزنده و هدایتگری را برعهده دارد، که بابت این نعمت خداوند را شاکر و سپاسگزاریم.

انسان‌های فداکار، پیشمرگان مسلمان کرد و خانواده‌های معظم شهدا به جامعه شناسانده شوند

سردار فلاح افزود: امروزه باید انسان‌های فداکار، پیشمرگان مسلمان کرد و خانواده‌های معظم شهدا به جامعه شناسانده شوند و نباید از یاد آنها غفلت کنیم چراکه فداکاری کردند و «امنیت، عزت، شرافت و کرامت» را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما مرهون خون پاک شهدا هستیم.

وی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و این انسان‌های فداکار در راه انقلاب اسلامی از همه وجود، جان، زندگی، مقام و مسئولیت خود گذشتند، ایثار کردند و نباید خدایی نکرده از یاد و عظمت آنها غفلت شویم.

نباید نسبت به خانواده‌های معظم شهدای کردستان بی‌تفاوت و بی‌توجه باشیم

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز همه مسئولان مرهون خون پاک شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان هستند و نباید نسبت به جامعه ایثارگران و این قشر زحمت‌کش بی‌تفاوت و بی‌توجه باشیم باید همواره در جامعه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج بدهیم تا هم نسل جوان امروزی نیز با رشادت‌ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌های آنان بیشتر آشنا شوند و هم اینکه بتوانیم در برابر دسیسه‌های دشمنان پیروز شویم.

فضای مجاز در کردستان متولی خاص ندارد

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تأسف از اینکه فضای مجاز در استان متولی خاص ندارد، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و نظام با ترفندهای مختلف از طریق فضای مجازی و ماهواره‌ها به‌دنبال تغییر باورها و عقاید جوانان و از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

سردار فلاح افزود: امیدوارم خداوند این توفیق را به همه ما بدهد که بتوانیم به مردم خدمتگزاری کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/م

نظر شما