شناسهٔ خبر: 26300259 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست وزرای اطلاع رسانی ائتلاف متجاوز برای سرپوش گذاشتن بر شکستهای گسترده آنهاست

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: نشست وزرای اطلاع رسانی ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی به یمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست های گسترده آنان در ساحل غربی است.
­پایگاه اینترنتی انصارالله در گزارشی نوشت : ضیف الله الشامی عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت نشست وزرای اطلاع رسانی ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی اماراتی برای سرپوش گذاشتن بر تلفات ، شکست ها، خسار تهای گسترده آنها از حیث تبلیغاتی، سیاسی و نظامی در نبردهای ساحل غربی است.
الشامی در گفتگوی ویژه با پایگاه اینترنتی رسمی انصارالله گفت: نشست وزرای کشورهای متجاوز در چارچوب حمله رسانه ای ضد کشور ماست به ویژه اینکه این نشست با جنگ ساحل غربی و خسارتهایشان در همه عرصه ها برگزار می شود و آثار تبلیغاتی این شکستها روحیه جنگجویان و طرفدارانشان و همچنین روحیه کسانی را که از طریق رسانه هایشان فریب می دهند، تحت تاثیر قرار داده است و این نشست تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر این رسوائی هاست.
وی افزود اهداف این نشست همچنین تلاش برای به راه انداختن جنگ رسانه ای آینده ضد ملت یمن همزمان با تجاوز نظامی شان است. وی بر آمادگی برای ورود به هر نوع جنگ سیاسی و همچنین آمادگی ملت یمن برای ورود به این جنگ سیاسی با وجود کمی امکاناتشان در مقایسه با امکانات عظیم نیروهای متجاوز ، تاکید کرد.
عضو دفتر سیاسی انصارالله به نقش بزرگ و مهم رسانه های مقاومت برای مقابله با مراکز خبرپراکنی دشمن اشاره کرد و گفت تکیه رسانه های ملی بر صداقت و انتقال واقعیت ها و حوادث نقش بزرگ و مهمی به آن می بخشد. وی افزود این کاری است که ما به خاطر آن تلاش و براساس آن رفتار می کنیم تا سخن ما درست و منطبق بر حوادث و واقعیتها باشد و به نشست متجاوزان و ابزارهای تبلیغاتی شان اهمیتی نمی دهیم.

نظر شما