شناسهٔ خبر: 26299717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دوره های تربیت مربی قرآن کریم در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های تربیت مربی در دو بخش «حفظ و قرائت» و «روخوانی، روانخوانی و تجوید» قرآن کریم خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری دوره های تربیت مربی در دو  بخش «حفظ و قرائت» و «روخوانی، روانخوانی و تجوید» قرآن کریم خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن حداقل مدرک دیپلم، حفظ ۵ جزء از قرآن کریم و قبولی در آزمون کتبی از کتاب در سنامه از شرایط ثبت نام و قبولی این دوره می باشد.

وی در ادامه به شرایط ثبت نام دوره روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم پرداخت و گفت: داشتن حداقل مدرک دیپلم، ارسال فایل صوتی تلاوت سوره طلاق و قبولی در آزمون کتبی از کتاب آموزش قرائت از شرایط ثبت نام و قبولی این دوره می باشد و اگر این شرایط محقق شود، می توانند در دوره هایی که در ۲۰ مرداد ماه شروع می شود، شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر صادر می شود و اگر ظرفیت باشد، در کلاس های اداره کل اوقاف و یا در مجموعه های دیگر به تدریس می پردازند، ضمن این‌که دوره ها فشرده و طی یک هفته به اتمام می رسند و اساتید این دوره ها از قم اعزام می شوند.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به این‌که ثبت نام این دوره ها به صورت حضوری، در ادارات اوقاف و امور خیریه تبریز و شهرستان ها صورت می گیرد، گفت: کسانی که این دوره ها را پیش از این سپری کرده اند، اما هیچ گواهی دریافت نکرده اند، می توانند با ارائه مدارک گواهی معتبر دریافت کنند.

نظر شما