شناسهٔ خبر: 26298820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دستگاه‌های اجرایی با ریسک بیشتری وارد حوزه اشتغالزایی شوند

استاندار اصفهان گفت: بخش خصوصی با دلسوزی در حال فعالیت و حفظ اشتغال است و ما به‌ عنوان مدیران دستگاه های اجرایی

صاحب‌خبر -

استاندار اصفهان گفت: بخش خصوصی با دلسوزی در حال فعالیت و حفظ اشتغال است و ما به‌ عنوان مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید با جرأت و ریسک بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم.

به گزارش ایلنا،محسن مهرعلیزاده در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهارداشت: باید بتوانیم متکی به توانمندی‌های خود باشیم و نقاط وابستگی خود به خارج را کاهش دهیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

به گزارش اداره کل  امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بررسی اجرای حکم ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و مفاد آیین نامه اجرایی آن در استان، افزود: مدیران دستگاه‌ها باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند و همکاری داشته باشند که شرایط کسب و کار به بهترین شکل فراهم شد.

وی تصریح کرد: براساس این آیین‌نامه در زمان کمبود برق، گاز و یا خدمات مخابرات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی نباید در اولویت قطع خدمات قرار بگیرند و شرکت‌های عرضه کننده برق؛ گاز و خدمات مخابرات موظفند هنگام عقد قرارداد با واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدماتی وجه التزام قطع برق یا گاز و یا خدمات مخابراتی را در متن قرارداد پیش‌بینی کنند و در صورت عدم ارائه خدمات باید خسارت به واحدها پرداخت شود.

استاندار اصفهان در خصوص تامین برق واحدهای صنعتی اظهارداشت: با توجه به محدودیت های برق در سال جاری شرکت‌های بزرگ و واحدهای تولیدی باید تغییرات اساسی را در روند مصرف خود داشته باشند و باید مصرف خود را در زمان پیک مصرف مدیریت کنند.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه متکی بودن درآمدهای ایران به نفت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است؛ تصریح کرد: از بخش تولید به هر قیمتی دفاع خواهیم کرد چرا که کشور به سمت استقلال و رفاه در حال حرکت است و توسعه اقتصادی کشور در گرو تولید است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه با خروج امریکا از برجام فرصت طلایی برای ما ایجاد شده است، افزود: باید بتوانیم متکی به توانمندی‌های خود باشیم و نقاط وابستگی خود به خارج را کاهش دهیم و با اتکا به داخل از دسترنج خود استفاده کنیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

وی افزود: بخش خصوصی با دلسوزی در حال فعالیت و حفظ اشتغال است و باید قدردان این فعالیت‌ها و دلسوزی‌ها باشیم و ما به‌عنوان مدیران دستگاه های اجرایی هم باید با جرأت و ریسک بیشتر عمل کنیم.

 

انتهای پیام

نظر شما