شناسهٔ خبر: 26298055 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بیش از ۴ تن موادمخدر در ایرانشهرلو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی، دستگیری ۱۰۴ سارق و کشف ۴ تن ۲۰۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۱۰۴ سارق حرفه‌ای در خرداد ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۵۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در خرداد ماه سال جاری ۱۰ فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه ۳۱ سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری ۱۲ سوداگران مرگ، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی در چند عملیات مختلف موفق به کشف ۴ تن و ۲۰۷ کیلوگرم انواع موادمخدر و همچنین ۵۷ خرده فروش موادمخدر صنعتی و غیر صنعتی را در این بازه زمانی دستگیر کردند.

سرهنگ سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در خرداد ماه سال جاری در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دو برابری کشفبات را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۱۲۱ دستگاه خودرو و ۶۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند./باشگاه خبرنگاران 

نظر شما