شناسهٔ خبر: 26297603 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دوره‌های ترم تابستانه مؤسسه قرآنی «سلام» اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با آغاز فصل تابستان مؤسسه قرآنی سلام کلاس‌ها و برنامه‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان به قرآن در نظر گرفته است که طی گزارشی ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی خداشی، مدیر مؤسسه سلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سلام شهرستان اردبیل پس از پایان فصل بهار و آغاز اوقات فراغت تابستانه، در نظر دارد تا کلاس‌های متنوع قرآنی را برای تمامی علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان خود برگزار کند که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.
وی ادامه داد: کلاس حفظ ویژه بانوان روزهای زوج از ساعت 16 تا 17 در مکان مؤسسه با مربیگری حقی، کلاس مهد و پیش‌دبستانی ویژه گروه سنی 4 تا 7 سال روزهای زوج از ساعت 17 تا 18 با مربیگری حقی، قرائت سطح 2 بانوان از ساعت 18 تا 19 توسط واثقی، روخوانی ویژه دختران و پسران روزهای فرد، روان‌خوانی قرآن ویژه دختران و پسران روزهای فرد، فصیح‌خوانی قرآن ویژه آقایان روزهای فرد از ساعت 18 تا 19، مفاهیم قرآن ویژه نوجوانان آقا از ساعت 16 تا 17 توسط عبدی از مربیان این مرکز برگزار می‌شود.

مؤسسه سلام اردبیل؛ جزییات کلاس‌های ترم تابستان را اعلام کرد
خداشی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به اردبیل، خیابان شهید باقرپور، محله مقدس، جنب مسجد سیدالشهدا(ع) مراجعه کنند.
انتهای پیام

نظر شما