شناسهٔ خبر: 26297529 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد:

شرایط واگذاری خوابگاه تابستانی ویژه دانشجویان دکتری و ارشد

زمان ثبت نام و ارائه درخواست خوابگاه برای ایام تابستان ۹۷ ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد حائز شرایط «روزانه، غیر بومی و دارای سنوات مجاز» ذیل که متقاضی خوابگاه در ایام تابستان هستند، تا ۵ تیر ۹۷ فرصت دارند با مراجعه به وبگاه اینترنتی معاونت دانشجویی، فرم درخواست اسکان مربوطه را دریافت و مطابق شرایط اقدام کنند.

با توجه به محدویت فضا بواسطه انجام تعمیرات تابستانه و هماهنگی صورت گرفته با معاونین آموزشی دانشکده ها و پژوهشکدها، امکان واگذاری صرفا با شرایط خواهد بود، لذا آندسته از متقاضیان فاقد شرایط به معاونت های آموزشی دانشکده ها و پژوهشکدها خود مراجعه کنند.

پیرو اطلاعیه تخلیه و تسویه حساب خوابگاه پس از پایان نیمسال دوم ۹۷ - ۹۶، شایسته است دانشجویان پس از پایان امتحانات و قبل ازترک خوابگاه حداکثر تا تاریخ ۶ تیر ۹۷، نسبت به تخلیه، تحویل اتاق و ملزومات و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام کنند.

شرایط واگذاری خوابگاه

دانشجویان مقطع دکتری که امتحان جامع خود را با موفقیت گذرانده و در سیستم گلستان ثبت شده باشد پس از تکمیل و تحویل فرم مربوطه به سرپرستی امور خوابگاه ها توسط شخص دانشجو حداکثر تا تاریخ ۵ تیر۹۷ برای ثبت نام فرصت دارند.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که دارای واحد پایان نامه مصوب (اخذ و ثبت شده در سیستم گلستان) باشند پس از تکمیل و تحویل فرم مربوطه به سرپرستی امور خوابگاه ها توسط شخص دانشجو حداکثر تا تاریخ۵ تیر ۹۷ فرصت دارند. امکان اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی در ایام تابستان به هیچ عنوان مقدور نیست.

دانشجویان واجد شرایط پس از تکمیل و تحویل فرم درخواست در بازه زمانی مقرر، به اطلاعیه بعدی مندرج دروبگاه اینترنتی دانشگاه بخش معاونت دانشجویی مراجعه کنند.

خوابگاه ها از ۱۴ لغایت ۲۲ شهریور برای پاکسازی، سمپاشی و آماده سازی برای سال تحصیلی جدید تعطیل کامل خواهد شد و دانشجویان متعهد به تخلیه و ترک خوابگاه در آن بازه هستند.

نظر شما