شناسهٔ خبر: 26295298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خدابنده: نبودن در بازی‌های آسیایی برایم سخت است/ به نظر سرمربی احترام می‌گذارم

ملی‌پوش تکواندوی بانوان گفت: نبودن در بازی‌های آسیایی برای من سخت است اما به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم.

صاحب‌خبر -

اکرم خدابنده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور دوباره‌اش در ترکیب تیم ملی تکواندوی بانوان برای اعزام به تورنمنت اوپن کره‌جنوبی، گفت: حدودا یک سالی از تکواندو دور بودم اما بار دیگر تصمیم گرفتم تا به روزهای خوب برگردم. برای حضور در ترکیب تیم ملی نیز باید با خانم دامغانی مبارزه انتخابی می‌زدم که خوشبختانه توانستم با پیروزی در این دیدار فیکس تیم ملی شوم.

او افزود: به دلیل اینکه در نخستین مبارزات انتخابی تیم ملی حضور نداشتم کادرفنی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از من استفاده نکرد اما به نظر سرمربی احترام می‌گذارم. ولی با تمام توان برای هدفی که در ذهن خود دارم تلاش می‌کنم چون هدف من چیز دیگری است.

ملی‌پوش تکواندوی بانوان ایران توضیح داد: در گذشته این روحیه را نداشتم اما الان برای خود افق‌هایی را تعریف کرده‌ام که باید به آن‌ها برسم. الان نیز تمرکز من تنها روی مسابقات اوپن کره‌جنوبی است و امیدوارم بهترین نتایج را در این رقابت‌ها کسب کنم.

کاپیتان اسبق تیم‌ملی تکواندوی بانوان در خصوص شانس مدال خود برای رقابت‌های گرندپری و اوپن کره‌جنوبی نیز گفت: مطمئنم که اگر با همین روند ادامه دهم و مشکلی به وجود نیاید کسب مدال دور از دسترس نیست. اکثر ملی‌پوشانی هم که الان در اردوی تیم ملی هستند را در گذشته شکست داده‌ام و در حال حاضر نیز برای کسب موفقیت برگشته‌ام، به همین منظور با تمام توان تمرینات خود را انجام می‌دهم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در پاسخ به این سوال که آیا با مهرو کمرانی اختلاف شخصی دارد؟ توضیح داد: هیچوقت با مهرو کمرانی اختلاف شخصی نداشته‌ایم، نداریم و نخواهیم داشت. برای اکرم خدابنده سخت است که در بازی های آسیایی نباشد چون دوست داشتم مدال نقره خود را به طلا تغییر دهم اما به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و برای هدفی که در سر دارم تلاش می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما