شناسهٔ خبر: 26295106 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدال‌های رنگارنگ کاراته کاران ایران در باکو

ورزشکاران کشورمان در مسابقات بین المللی کاراته جمهوری آذربایجان موفق به کسب سه نشان طلا، سه نشان نقره و پنج نشان برنز شدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما از باکو؛ ورزشکاران کشورمان در مسابقات کاراته جمهوری آذربایجان موفق به کسب سه نشان طلا، سه نشان نقره و پنج نشان برنز شدند.
در این رقابت ها که با عنوان مسابقات کاراته کشورهای حاشیه خزر و دریای سیاه برگزار شد، خانم ها «شقایق امیدوند» در وزن 68+ کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان، « فاطمه سعادتی » در وزن 53 کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان و «هانا حسین پور» در وزن 55 کیلوگرم در رده سنی نوجوانان هر سه در بخش کمیته موفق به کسب نشان طلا شدند.
خانم «شهزاد شاکری» و آقایان «محسن صفرنژاد» و «محمد نوید برمک» هم هرسه در بخش کمیته به عنوان دومی و نشان نقره بسنده کردند.
5 ورزشکار دیگر کشورمان هم در این رقابت ها به نشان برنز دست یافتند.
«سعید خرمی » سرپرست تیم اعزامی از کشورمان به این مسابقات سطح مسابقات را عالی توصیف کرد و افزود: این رقابت ها فرصت مناسبی برای محک زدن توانمندی ورزشکاران کشورمان و همچنین حضور آنها در میدان های بین المللی و جهانی است.
این مسابقات با حضور ششصد ورزشکار در دو بخش کمیته و کاتا به مدت دو روز در سالن «سرحدچی لر» باکو برگزار شد و تیم اعزامی از کشورمان با 26 ورزشکار متشکل از 8خانم و 18 آقا در رده های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از استان های تهران، گیلان، مازندران، خوزستان و کردستان در این مسابقات حضوریافته بود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2332908" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2160363/2332908?width=340&height=240"></script></div>

مصاحبه شونده اول : شقایق امید وند برنده نشان طلا
مصاحبه شونده دوم : فاطمه سعادتی برنده نشان طلا
مصاحبه شونده سوم : هانا حسین پور برنده نشان طلا
مصاحبه شونده چهارم : سعید خرمی سرپرست تیم اعزامی از ایران

نظر شما