شناسهٔ خبر: 26294568 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

امام جمعه مراغه؛

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام است

امام جمعه مراغه گفت: دشمنان با فشارهای اقتصادی به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از تسنیم ، آیت الله محمدتقی پورمحمدی  با اشاره به تلاش سران آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: آمریکا و متحدانش در تلاش هستند با فشارهای اقتصادی و جوسازی‌ها در فضای مجازی مردم را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند.

وی افزود:  فعالیت آمریکا و متحدانش در فضای مجازی و جوسازی‌هایی در خصوص فشارهای اقتصادی آغاز شده و آنها با این رفتار به دنبال ایجاد نا امنی در کشور هستند که مردم باید با بصیرت لازم با همراهی مسئولان این توطئه‌ها را خنثی کنند.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در بین مردم و مسئولان ابراز کرد: حفظ وحدت بین مردم و مسئولان موجب اعتلا و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی خواهد شد.

پور محمدی در ادامه ابراز کرد: مسئولان و مردم باید با الهام گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و متحدانش را خنثی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و دخالت‌های آمریکا و کشورهای تحت پیمان خود به دنبال کسب منافع خود بوده وعربستان در کلیه برنامه‌ها آمریکا را حمایت مالی می‌کند.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: آمریکا نشان داده است در طول تاریخ ه رکشوری که در منطقه منافع مالی آمریکا را تأمین کند مورد حمایت آمریکا قرار خواهد گرفت.

پورمحمدی تصریح کرد: تلاش آمریکا و کشورهای منطقه سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است و برای آنها هیچ جناحی فرق نداشته و آمریکا و متحدانش با اصل نظام مشکل دارند.

وی در ادامه با تاکید برهمدلی مردم و مسئولان در کشور، گفت: تنها راه خروج از این وضعیت و تهدیدات دشمن ایستادگی و مقاومت در برابر آنها بوده و مردم همیشه نشان داده‌اند پشتیبان نظام هستند.

امام جمعه مراغه با اشاره به پشتیبانی مردم از ولایت فقیه در کشور، گفت: مردم ایران از اول تشکیل نظام جمهوری اسلامی درتمامی مشکلات همراه مسئولان بوده و برای همیشه نشان داده‌اند زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه خواهند ماند.

پورمحمدی در پایان با اشاره به ضرورت تلاش برای حل مشکلات اقتصادی در کشور، اظهارکرد: خروج از وابستگی‌های نفتی در کشور اقدام خوبی بوده و باید مسئولان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما