شناسهٔ خبر: 26294058 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

قیمت مصوب تمام داروها در دسترس مردم قرار دارد

فهرست اقلام و قیمت مصوب اقلام مورد اشاره از طریق قسمت اطلاعات دارویی اپلیکیشن TTAC به صورت برخط، قابل جستجو و در دسترس خواهد بود

صاحب‌خبر -
شفاآنلاین>سلامت> سخنگوی سازمان غذا و دارو از امکان دسترسی مردم به قیمت مصوب تمام اقلام دارویی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر کیانوش جهانپور از دسترسی مردم به قیمت مصوب تمام داروها خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی به هنگام در خصوص فهرست و قیمت مصوب اقلام دارویی و حسب دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تاکید رییس سازمان غذا و دارو، جزئیات لیست و قیمت مصوب تمام اقلام دارویی قابل عرضه در داروخانه های سراسر کشور در قسمت جستجوی دارو، سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو به نشانی اینترنتی  http://irc.fda.gov.ir/nfi  قابل جستجو و بازیابی است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو (medicine)در ادامه افزود: همچنین فهرست اقلام و قیمت مصوب اقلام مورد اشاره از طریق قسمت اطلاعات دارویی اپلیکیشن TTAC به صورت برخط، قابل جستجو و در دسترس خواهد بود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، وی با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت نصب بر روی گوشهای همراه را دارد، تصریح کرد: این سامانه بر روی گوشیهای تلفن همراه قابل نصب بوده و همزمان استعلام اصالت و سلامت کالا، دسترسی به اطلاعات و بهرهگیری از اطلاعات دارویی اعم از قیمت و... از امکانات(Possibilities) این نرم افزار به صورت آنلاین میباشد.

نظر شما