شناسهٔ خبر: 26292587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ویژه شهرستان کرج خبر داد:

اعزام تیم امدادی برای جستجوی جسد دختر غرق‌شده در رودخانه کرج

کرج - فرماندار کرج از اعزام تیم‌های امدادی از آسارا، اراک و اصفهان برای جستجوی جسد دختر غرق شده در رودخانه کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس شفقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت تجسس غواصان برای یافتن جسد دختربچه ۹ ساله مفقودشده در رودخانه کرج که هفته گذشته به همراه پدر خود در این رودخانه غرق‌شده بود، گفت: تیم‌های امدادی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج به همراه تعدادی از افراد بومی منطقه به‌صورت روزانه در حال کاوش هستند که جای تشکر ویژه از این عزیزان و همچنین همراهی این نیروهای هلال‌احمر شهرستان کرج وجود دارد.

وی بابیان اینکه جستجوها کماکان برای یافتن جسد این دختربچه ادامه دارد، افزود: از ساعت هشت صبح امروز تیم عملیاتی از غواصان بومی بخش آسارا، اراک و اصفهان، به محل حادثه اعزام‌شده‌اند؛ البته لازم به ذکر است که جسد پدر دختر مفقودشده در همان ساعات اولیه پیدا شد.

فرماندار کرج بابیان اینکه جستجوها کماکان برای یافتن جسد این دختربچه ادامه دارد، افزود: تا اکنون طی دو مرحله، حدود ۲۰ کیلومتر عملیات تجسس در محدوده بیلقان و در داخل رودخانه انجام‌شده است اما متأسفانه به جهت حجم بالای آب رودخانه جستجوها با دشواری ادامه دارد.

شفقی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌شده تیم‌های غواصی از جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، شهرداری‌های آسارا و کمال شهر به‌اتفاق تیم‌های اعزامی از آتش‌نشانی و غواصی اراک به همراه مدیریت بحران و حراست فرمانداری کرج  به محل حادثه اعزام‌شده‌اند

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده توسط فرمانداری این شهرستان با مدیریت سد کرج در خصوص کاهش خروجی حجم آب از سد، گفت: تا امروز میزان خروجی آب از ۱۹ متر به ۱۰ متر کاهش پیداکرده است تا شرایط برای جستجو فراهم شود.

بر اساس این گزارش؛ این دختربچه روز یکشنبه بیست و هفتم خردادماه به همراه پدر خود در رودخانه کرج غرق‌شده‌اند که جسد پدر این دختربچه در همان ساعات نخست پیدا شد.

نظر شما