شناسهٔ خبر: 26291101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

بی‌خیالی عجیب روحانی/ بازدید روحانی از تله‌کابین توچال در روز‌های تلاطم اقتصادی+توضیحات واعظی

همزمان با گرانی بی سابقه مسکن، خودرو و اقلام ضروری مردم، عصر روز گذشته رئیس جمهور برای بازدید از توچال به این منطقه تفریحی رفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: محمود واعظی رئیس دفتر رییس جمهور در حاشیه ختم حجت الاسلام حسینی در جمع خبرنگاران در واکنش نسبت به تصاویر منتشر شده از رئیس‌جمهوری در مجموعه توچال گفت: ما روز جمعه ٦ صبح کوه رفتیم این اولین بار هم نیست و وقت‌هایی روز جمعه به کوه می‌رویم؛ چرا باید انتقاد شود؟ آیا اینکه کسی ٦ صبح که بقیه در منزل خود خواب هستند به کوه برود اشکال دارد؟

 

این در حالی بود که خبرگزاری تسنیم مدعی شده بود در روز‌هایی که بسیاری از کارشناسان سیاسی و اقتصادی و مسئولان بر توجه بیشتر دولت‌مردان بر موضوعات اقتصاد و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دارند، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته به همراه برخی از اعضای کابینه در منطقه تفریحی توچال حضور یافت.

در عکس‌هایی که از این بازدید منتشر شده، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز همچون رئیس جمهور، با لباس ورزشی در این بازدید حضور دارند.

افکار عمومی این روز‌ها از رئیس جمهور و کابینه دوازدهم انتظار دارند به صورت جدی به مشکلات اقتصادی مردم توجه کنند، مشکلاتی که با گرانی برخی محصولات نیز شدت بیشتری گرفته است.

نظر شما