شناسهٔ خبر: 26291051 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهدی علی میرزایی در گفتگو با مهر:

نسخه اولیه «پالتو شتری» آماده شد/ افکار موذیانه با پوشیدن پالتو

مهدی علی میرزایی کارگردان «پالتو شتری» به تشریح آخرین وضعیت آماده سازی این اثر پرداخت.

صاحب‌خبر -

مهدی علی میرزایی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «پالتو شتری» عنوان کرد: به تازگی فیلمبرداری این اثر را به پایان رسانده ایم و این روزها محمد نجاریان مشغول تدوین «پالتو شتری» است. او همزمان با فیلمبرداری کارهای تدوین را آغاز کرده بود به همین دلیل در حال حاضر یک نسخه اولیه از این فیلم داریم و محمد نجاریان مشغول انجام کارهای نهایی تدوین است با این وجود هنوز برای انجام کارهای موسیقی و صداگذاری با کسی به نتیجه نرسیده ایم.

میرزایی ضمن بیان این مطلب که بیشتر لوکیشن های این فیلم در دانشگاه ها، کافی شاپ ها و فضاهای جوان پسند بود، عنوان کرد: «پالتو شتری» یک فیلم کمدی است و سعی کردیم مخاطبان با یک طنز جدید مواجه شوند. این فیلم در مورد یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده است که با پوشیدنش افکار وسوسه آمیز و موذیانه به سراغش می آید.

این کارگردان اظهار کرد: هرچند این فیلم ویژگی های حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را دارد اما ممکن است ما پیش از برگزاری این رویداد آن را به نمایش بگذاریم زیرا فیلم ما تا ۲ ماه آینده آماده نمایش می شود.

وی در پایان گفت: من پیش از این فیلمنامه های زیادی از جمله «گشت ارشاد ۱» و «در مدت معلوم» و ... را نوشته بودم و از آنجایی که کارگردانی ادامه فیلمنامه نویسی است، تصمیم گرفتم «پالتو شتری» را بسازم.

سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاده، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این پروژه سینمایی عبارتند از تهیه کننده: مجید شیخ انصاری، نویسنده فیلمنامه و کارگردان: مهدی علی میرزایی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه و لباس: حسین پیام سوری، طراح گریم: عباس عباسی، تدوین: محمد نجاریان، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: افرا شهباززاده، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی.

نظر شما