شناسهٔ خبر: 26290816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوی قزوینی در اردوی تیم ملی سه نفره بسکتبال حضور یافت

قزوین-ایرنا-دبیر هیات بسکتبال استان قزوین گفت: فاطمه آقازادگان بازیکن جوان و خوش آتیه استان در اردوی تیم ملی سه نفره زیر23 سال کشور حضور یافت.

صاحب‌خبر -

امید حمیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان زیر 23 سال کشور به منظور حضور در بازی های آسیایی جاکارتا در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال و پیگیری می شود.
این مسئول ورزشی گفت: تیم ملی بسکتبال بانوان زیر 23 سال سه نفره ایران برای نخستین بار به بازی های آسیایی اعزام می‌شود و به همین منظور اردوی آماده سازی این تیم آغاز شده است.
دبیر هیات بسکتبال استان قزوین افزود: 11 بازیکن در اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره حضور دارند.
وی همچنین با اشاره به انتصاب بانوی قزوینی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان،گفت: افسانه حسن نایبی که هم اکنون در پست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اشتغال دارد از سوی رییس فدراسیون بسکتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دختران منصوب شده که نشان دهنده ظرفیت و توانمندی بسکتبال استان است.
حمیدی همچنین گفت: حسن نایبی سالها به عنوان سرپرست و مربی تیمهای ملی بسکتبال بانوان ایران در رقابت های مهم بین المللی و آسیایی حضور داشته است و یکی از باتجربه ترین مربیان بسکتبال بانوان ایران محسوب می شود.
6101*3013

نظر شما