شناسهٔ خبر: 26289053 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

7 شهيد و زخمی بر اثر حملات خمپاره ای تروریست ها به شهر درعاي سوريه

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل  خبرگزاري صداوسيما، بر اثر حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به شهر درعا در جنوب سوریه دو غیر نظامی از جمله یک کودک شهید و پنج تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) تروریست‌های وابسته به جبهه النصره شامگاه روز شنبه چند خمپاره به طرف محله الکاشف و اطراف پانوراما شلیک کردند که به شهادت دو شهروند سوری و زخمی شدن پنج تن دیگر منجر شد. بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به شهر درعا خساراتی هم به اموال عمومی و شخصی وارد شد.
تروریست ها‌ی النصره مستقر در برخی مناطق شرقی شهر درعا در تلاشی مذبوحانه برای اعمال فشار بر غیر نظامیان و جلوگیری از حمایت آنان از ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم، دست به حملات خمپاره‌ای، راکتی و تیراندازی به طرف مراکز نظامی ارتش و محله‌های مسکونی شهر درعا می‌زنند. تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن همچنین سه خمپاره به طرف روستای حران در حومه غربی شهر سویداء در جنوب سوریه شلیک کردند.
خبرنگار سانا گزارش داد تروریست‌های مستقر در بصری الحریر در شرق درعا دیروز سه خمپاره به طرف روستای حران شلیک و خسارت‌هایی به چند خانه وارد کردند. روستای داما در شمال غرب سویداء نیز روز شنبه هدف پنج خمپاره تروریست‌ها قرار گرفت و خساراتی به تعدادی از واحد‌های مسکونی این روستا وارد شد.

نظر شما