شناسهٔ خبر: 26288926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اکبری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

«طرح چمران» به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: اردوی «طرح چمران» با موضوع اخلاق تشکیلاتی آشنایی با ساختار بسیج دانشجویی از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد اکبری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملی امام خمینی (ره) قزوین در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی بسیج این دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) هرساله برنامه‌های متنوعی مانند، یادواره شهدا، اردو‌های راهیان نور و اردو‌های جهادی در این دانشگاه برگزار می‌ کند.

اکبری بیان کرد: در سال گذشته کارگاه‌هایی در مورد ازدواج با حضور اساتید برجسته با عنوان «دختران ونوسی و پسران مریخی» برگزار کردیم  که حدود ۷۰۰ دانشجو، در آن شرکت کردند و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.
 
این فعال دانشجویی در خصوص برگزاری برنامه‌های آموزشی گفت: در این رابطه یک دوره آموزش فتوشاپ برای تمام دانشجویان دانشگاه دایر کردیم که استقبال خوبی هم از این برنامه صورت گرفت.
 
وی مطرح کرد: اوایل امسال تریبون آزاد با موضوع «حمایت ازکالای ایرانی» برگزار کردیم که حدود ۶۰۰ دانشجو شرکت کرده بودند.

اکبری گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی اکران فیلم لاتاری در دانشگاه بوده است، اکران این فیلم در دانشگاه با حضور بسیاری از دانشجویان انجام شد و مورد استقبال قرار گرفت.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملی امام خمینی (ره) قزوین خاطرنشان کرد: ما با توجه به نیاز دانشجویان، کارگاه‌های آموزشی را برگزار کردیم، امسال هم کارگاه «سیر مطالعاتی» را خواهیم داشت که در این کارگاه یک کتاب مورد بررسی قرار می گیرد و کارگاه تا زمان اتمام کتاب ادامه دارد. همچنین کارگاه ولایت فقیه هم مخصوص دانشجویانی که بیشتر در بسیج  فعال هستند برگزار خواهد شد.

این فعال دانشجویی در مورد برنامه‌هایی که در آینده قرار است برگزار شود، مطرح کرد: «طرح ولایت» که در سراسر کشور برگزار می‌شود، در استان ما با عنوان «طرح چمران» برگزار می شود که این طرح  از ۲۳  تا ۲۹ تیرماه برگزار خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: موضوع اردوی «طرح چمران» در مورد اخلاق تشکیلاتی، وظیفه و ساختار بسیج دانشجویی است.
 
(فرخی) طرح چمران به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام (ره) قزوین برگزار می‌شود

نظر شما