شناسهٔ خبر: 26288871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره مند ی پرورش دهندگان میگو از تسهیلات روستایی

مدیر کل دفتر میگو سازمان شیلات ایران گفت: تسهیلات سرمایه در گردش صندوق توسعه ملی در دو بخش مناطق کم برخوردار با سود ۷ درصد و مناطق برخوردار با سود ۱۱ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  مهندس وحید معدنی مدیر کل دفتر میگو سازمان شیلات ایران در جلسه کارگروه میگو استان گلستان گفت: سازمان شیلات ایران در دو مورد تسهیلات روستایی در قالب تسهیلات توسعه روستایی و تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی آمادگی همکاری با متقاضیان را دارد که پرورش دهندگان می‌توانند با ثبت نام در سامانه کارا از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور تعامل خوبی با هم برقرار کرده اند و همه در تلاش هستیم تولید کننده با کمترین مشکل در مسیر تولید خود روبرو شود.

رئیس دفتر میگو سازمان شیلات ایران گفت: فعالیت‌های آبزی پروری کشور از نظر علمی باید با دانش دنیا برابری کند.

وی افزود: به عنوان یک سیاست در سازمان شیلات می‌کوشیم فعالیت‌ها هر چه بیشتر به سمت علمی شدن پیش بروند و در این زمینه از طرح‌های علمی تمامی صاحب نظران و متخصصان امر در مورد ایجاد و پیاده سازی روش‌های نوین در مرحله تکثیر و پرورش میگو ۱۰۰ درصد استقبال و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

پرورش دهندگان میگو از تسهیلات روستایی بهره مند می شود

نظر شما