شناسهٔ خبر: 26288838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی کنگان:

۶۸ سارق در کنگان دستگیر شد/ افزایش ۵۶ درصدی کشف سرقت‌های خرد

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افزایش ۵۶ درصدی کشف سرقت‌های خرد خبر داد و گفت: ۶۸ سارق در کنگان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رهام رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات و جرایم تلاش‌های خوبی داشته‌ایم و چندین طرح عملیاتی و اطلاعاتی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین جرایم سرقت است که تلاش گسترده‌ای برای ناامن کردن فضا برای سارقان در سطح این شهرستان صورت گرفته و شاهد بهبود شاخص‌ها در این حوزه هستیم.

افزایش کشفیات سرقت اماکن

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش قابل توجهی در کشف انواع سرقت‌های خرد و سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به افزایش ۱۲۶ درصدی کشفیات سرقت اماکن خصوصی طی مدت یاد شده در سطح شهرستان کنگان، ادامه داد: با اجرای طرح های متعدد ارتقای امنیت اجتماعی در این مدت ۶۸ نفر سارق دستگیر شدند.

رضایی افزود: با تلاش شبانه روزی و همت مضاعف ماموران انتظامی شهرستان در بحث سرقت‌های خرد شامل سرقت داخل خودرو، قطعات اتومبیل، اماکن خصوصی، جیب بری، کش روزنی افزایش ۵۶ درصدی کشفیات را داشته‌ایم.

افزایش ۵ برابری کشف سرقت احشام

وی با اشاره به افزایش پنج برابری کشفیات سرقت احشام در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در زمینه سرقت از اماکن دولتی نیز شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات سرقت مغازه در سطح شهرستان کنگان هستیم.

نظر شما