شناسهٔ خبر: 26288743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

پزشکیان در حضور خبرنگاران:

در پرونده اعضای شورای شهر چکار کرده ایم که اعمال نفوذ شده است؟/ آن ها در یک دادگاه دیگر محاکمه خواهند شد

نصر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد قضایی با متهمان تخلفات شورای اسلامی شهر تبریز گفت: چطور یک عده را قبل از اینکه محاکمه کنند، سه ماه در سلول انفرادی زندانی کردند؟ تنها درخواست آن ها رسیدگی بی طرفانه به پرونده شان و اجرای ماده 477 است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نصر، "مسعود پزشکیان" در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در تبریز به برخی انتقادات در خصوص رسیدگی قضایی به پرونده تخلف اعضای شورای شهر تبریز گفت: خیلی از افرادی که در دادگستری مشکلی داشته باشند به دفتر نمایندگان مجلس مراجعه می کنند و تا کنون برای تعداد زیادی از دفتر بنده به چنین افرادی نامه داده شده و پرونده اعضای شورای شهر گذشته هم طبق همین روال بوده است.

وی افزود: این که کسانی به دفتر بنده مراجعه کنند و بخواهند به درخواستشان برای اجرای ماده 477 رسیدگی شود و اعمال نفوذ نیست و رئیس قوه قضائیه چنین مجوزی می تواند دهد و خیلی ها تا کنون از این امکان استفاده کرده اند.

پزشکیان گفت: بر اساس قرآن خداوند از کسانی که کارهای زشت را اشاعه می دهند نمی گذرد و عذاب شدیدی بر آن هاست و حکومت هم وظیفه دارد با برخورد با تخلفات از فساد جلوگیری کند و در عین حال عیوب مردم را پوشش دهد تا از اشاعه زشتی ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به برخورد قضایی با متهمان تخلفات شورای اسلامی شهر تبریز گفت: چطور یک عده را قبل از اینکه محاکمه کنند، سه ماه در سلول انفرادی زندانی کردند؟ تنها درخواست آن ها رسیدگی بی طرفانه به پرونده شان و اجرای ماده 477 است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کدام دین گفته قبل از اینکه اتهام کسی در دادگاه به اثبات برسد، مجازات شود و به زندان برود؟ کسانی که در این مورد می گویند پزشکیان مانع از اجرای عدالت شده، آزادگی ندارند. این حرف ها نه از نظر اعتقادی و نه از نظر علمی درست نیست.

پزشکیان گفت: مگر در مورد پرونده متهمان شورای شهر چکار کرده ایم که اعمال نفوذ شده است؟ مگر گفته ام که با متخلفان برخورد نشود؟ آن ها در یک دادگاه دیگر محاکمه خواهند شد و حکم شان هر چه باشد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما