شناسهٔ خبر: 26288570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکيد بر مهارت آموزی و سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های استان

خبرگزاری صداوسیما

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: مهارت آموزی و مشارکت گسترده نخبگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های استان باید سرلوحه کار باشد.

صاحب‌خبر -

مهارت آموزی و مشارکت نخبگان و سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان ،استاندار سیستان و بلوچستان در نشست هم انديشي با مسئولان هامون که با هدف بررسي مشکلات اين شهرستان برگزار شد،گفت:بستر سرمايه گذاري در استان به دلايل وضعیت اقتصادي مردم نامطلوب است و بايد با مهارت آموزي و مشارکت گسترده نخبگان و سرمايه گذاران بخش خصوصي توسعه زيرساخت هاي استان سرلوحه کار قرار گيرد.

محبي با اشاره به درخواستها و مشكلات مطرح شده، گفت: جلسات ويژه براي اختصاص اعتبار در زمينه حل اين مشکلات تشکيل خواهد شد.

وی صبوری و قناعت مردم را دستاوردی مهم برای سیستان وبلوچستان دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران سالهاست که با قدرت و صلابت در مسیرش استوار و ماناست و به راهش ادامه می دهد.

 استاندار سيستان وبلوچستان این دستاورد را مهم و ارزشمند خواند واین داشته ی ارزشمند را حاصل عقبه ی فکری و فرهنگی مردم مقاوم و فرهنگ دوست ایران دانست

استفاده از ظرفيت مرز ميلک براي تامين زيرساختهاي مورد نياز مناطق چندگانه سيستان، برقراري سهميه سوخت مرزنشينان، احداث راه کوه خواجه به سفيد آبه، ساماندهي منطقه گردشگري کوه خواجه، از مهمترين خواسته هاي مسئولان شهرستان هامون بود.

 

نظر شما