شناسهٔ خبر: 26288548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لینکر بعد از پیروزی ژرمن ها جمله مشهور خود را تکرار کرد

اسطوره فوتبال انگلیس بعد از پیروزی ژرمن ها برابر سوئد جمله مشهور خود در سال ۱۹۹۰ را دوباره بر زبان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان موفق شد که در دقایق پایانی گل پیروزی را برابر سوئد به ثمر رساند.

ژرمن ها با وجود این که در ‌دقیقه ۸۳ بواتنگ از بازی اخراج شد و ۱۰ نفره شدند اما با گل آخرین ثانیه‌های کروس با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی رسیدند.

گری لینکر، اسطوره فوتبال انگلیس بعد از این بازی بار دیگر جمله مشهور خود را بر زبان آورد و گفت‌: فوتبال بازی ساده‌ای است. ۲۲ نفر ۸۲ دقیقه به دنبال توپ می دوند و به یک باره یک بازیکن اخراج می‌شود و تعداد بازیکنان ۲۱ بازیکن می‌شود. در نهایت به هر شکلی که شده آلمان به پیروزی می‌رسد.

این جمله" در نهایت آلمان پیروز می‌شود" را لینکر در سال ۱۹۹۰ بعد از  شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی بر زبان آورد و گفت‌: فوتبال بازی ساده‌ای است. ۲۲ بازیکن ۹۰ ‌دقیقه به دنبال توپ می دوند و در نهایت همیشه آلمان به پیروزی می‌رسد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در دیدار نخست خود برابر مکزیک تن به شکست داد و همین باعث شد تا برای صعود به پیروزی برابر سوئد نیاز داشته باشد و در نهایت هم به خواسته خود رسید و کروس ناجی تیمش در دقایق پایانی شد.

دیدار پایانی تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان برابر کره جنوبی است.

انتهای پیام

نظر شما