شناسهٔ خبر: 26287614 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شما نظر دهید/ موافق پرداخت هزینه‌ِ حضور فوتبالیست‌های خارجی در تلویزیون هستید؟

فرهنگ > تلویزیون - سفر کارلوس پویول به ایران و عدم صدور اجازه برای حضورش در برنامه «۲۰۱۸» حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سفر کارلوس پویول، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا و تیم بارسلونا به ایران برای حضور در برنامه «۲۰۱۸» از چند روز پیش مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفت. اما جلوگیری از ورود او به استودیوی این برنامه، بازتاب‌های گسترده‌تری در داخل و خارج از کشور داشت.

عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه «۲۰۱۸» در اعتراض به این اقدام چند ساعتی قهر کرد ولی در نهایت با ناراحتی زیاد به برنامه بازگشت. (اینجا)

از همان زمان که خبرهایی مبنی بر حضور پویول به عنوان کارشناس در برنامه شنیده شد، حرف و حدیث‌هایی درباره مبلغی که قرار است به او پرداخته شود هم به میان آمد. ظاهرا حالا که آب‌ها تا حدودی از آسیاب افتاده، دلیل اصلی اجازه نیافتن او در تلویزیون، همین پرداخت بالا توسط اسپانسر عنوان شده است. مرتضی میرباقری، معاون سیما نیز در صحبت‌هایش این مسئله را دلیل اصلی این اتفاق عنوان کرده است.

البته این اولین بار نبود که بازیکنی خارجی به عنوان کارشناس در تلویزیون ایران حضور پیدا می‌کرد؛ پیش از این نیز در زمان قرعه‌کشی جام‌جهانی، لوئیس فیگو، بازیکن سابق تیم‌های ملی پرتغال، بارسلونا و رئال مادرید، پایش به عنوان کارشناس به شبکه سه باز شده و همان موقع هم صحبت‌هایی مبنی بر پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان (با احتساب قیمت دلار در آن زمان) به او به میان آمده بود.

ساموئل اتوئو، بازیکن تیم‌های ملی کامرون، بارسلونا، چلسی، دیگر چهره‌ فوتبالی بود که در شب بازی ایران و مراکش مهمان عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی در برنامه «۲۰۱۸» شد و به عنوان کارشناس مقابل دوربین رفت.

اینک می‌خواهیم این پرسش را با شما مطرح کنیم که اساسا موافق پرداخت هزینهِ حضور فوتبالیست‌های خارجی به عنوان کارشناس در تلویزیون توسط بخش دولتی یا خصوصی (اسپانسرها) هستید یا خیر؟ شما می‌توانید نظر و استدلال خود را زیر همین خبر (در بخش کامنت‌ها) با ما در میان بگذارید.

57244

نظر شما