شناسهٔ خبر: 26287451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ایران همیشه با سربلندی از زیر فشارها و توطئه‌های دشمنان خارج شده است

خبرگزاری شبستان:رییس جامعه‌المصطفی العالمیه با بیان اینکه همیشه با سربلندی از فشارها و توطئه‌های دشمنان خارج شده ایم افزود: بر اساس آمار‌های بین‌المللی، ایران رتبه اول در زمینه پیشرفت علمی را داراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور شب گذشته (2تبر) در دیدار با تعدادی از روسا و اساتید دانشگاه‌های سوریه ضمن ابراز امیدواری برای حاکم شدن آرامش در سوریه و شکست گروه‌های تکفیری با تاکید بر داشتن اخلاص در امور گفت: اخلاص در کار، ارزش آن  را بیشتر می کند.

 

وی با اشاره به روایات گفت: هرکاری که نیازمند زحمت بیشتری باشد اجر بیشتری دارد چون نیامند صبر و بردباری است و این بردباری نزد خداوند ماجور است.

 

آیت‌الله اعرافی در ادامه با اشاره به موقعیت فعلی ایران گفت:کشور ما در شرایط کنونی در معرض تحریم های مختلفی است و دشمن با این تحریم ها به دنبال فشار بر ایران است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: اما با وجود این تحریم ها کشور ایران همواره در حال پیشرفت بوده و دستاوردهای علمی زیادی داشته است.

 

وی تصریح کرد: دشمن همیشه در حال توطئه‌ هستند تا مانع پیشرفت علمی ایران شوند اما ما توانسته گام‌های بلندی در عرصه‌های علمی و پژوهشی برداریم.

 

رییس جامعه‌المصطفی العالمیه با بیان اینکه همیشه با سربلندی از فشارها و توطئه‌های دشمنان خارج شده ایم افزود: بر اساس آمار‌های بین‌المللی، ایران رتبه اول در زمینه پیشرفت علمی را داراست.

 

امام جمعه قم تاکید کرد: در حال حاضر بیش از چهار میلیون دانشجو در دانشگاه های کشورمشغول تحصیل هستند، گفت: این آمار نشان دهنده پیشرفت های کشورمان است.

نظر شما