شناسهٔ خبر: 26287102 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رانندگی بی‌دقت در خیابان‌های لندن منجر به درگیری شد+ فیلم

رانندگی بد و بدون رعایت حق تقدم یک راننده خودرو ون منجر به درگیری خیابانی در لندن شد.

صاحب‌خبر -

رانندگی بی‌دقت در خیابان‌های لندن منجر به درگیری شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده دو وسیله نقلیه در ترافیک خیابانی در لندن برای سبقت گرفتن از یگدیگر تلاش می‌کنند که در نهایت جلو افتادن یکی از خودروها از دیگری باعث خشمگین شدن راننده خودرو عقب مانده شده و سبب درگیری فیزیکی در خیابان می‌شود.

تصاویر نمایانگر رقابت خودرو ون سفید و یک خوردو مشکی برای سبقت گرفتن از یگدیگر است. در ابتدا راننده خودرو ون تلاش می‌کند تا در هر صورت خودرو خود را در جهت ترافیک و جلو خوردو مشکی قرار دهد بدون توجه به این موضوع که راننده خودرو مشکی نیز از سمت چپ در را حال راننده و سبقت گرفتن است. به هر روی راننده ون موفق به جلو افتادن از راننده خودرو مشکی می‌شود ولی کاسه صبر راننده خودرو مشکی لب‌ریز می‌شود.

در پی سبقت بی‌جا و رانندگی بدون دقت راننده خوردو ون، راننده خورو مشکی خودرواش را مقابل خودرو ون متوقف کرده و مانع حرکت او می‌شود. سپس راننده خودرو مشکی به همراه سرنشینش از اتومبیل پیاده می‌شوند و خشمگین به سمت خودرو ون رفته و ضربه‌ای را به خودرو و راننده خودرو ون وارد می‌کنند.

در ادامه فیلم این درگیری خیابانی را مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6562091/8142887?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:
برخورد شدید صورت موتورسوار به کامیون پمپ سیمان + فیلم
کلاه ایمنی ناجی زندگی موتور سوار شد +فیلم

انتهای پیام/

درگیری خودروها در خیابان‌های لندن

نظر شما