شناسهٔ خبر: 26286156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران:

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی کمربندی پاکدشت نیاز است

پاکدشت- استاندار تهران با بیان این که ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی کمربندی پاکدشت نیاز است، گفت: شهرداری پاکدشت مسئول تملک اراضی این کمربندی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت، که با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، طی سخنانی از برنامه ریزی برای جذب اعتبارات تکمیل بیمارستان های زعیم و شهدای پاکدشت و همچنین تکمیل طرح آب رسانی از سد ماملو به شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: این موارد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مطرح و برای آن تصمیم گیری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهرک های صنعتی پاکدشت اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکلات زیربنایی شهرک های صنعتی از جمله مشکل آب و برق، قرار شد، جلسه ای با حضور جمعی از صاحبان صنایع مستقر در این شهرک ها در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و برای حل این مشکلات تصمیم گیری شود.

مقیمی با بیان این که هرچقدر امکانات بیشتری برای صاحبان صنایع فراهم کنیم، در واقع از کالای ایرانی حمایت کردیم، گفت: باید تولید کننده وقت خود را به جای رفع مشکلات شهرک های صنعتی در کارخانه صرف کند و در پی فراهم آوردن راه حل هایی برای تولید با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر باشد.

وی افزود: اگر ما این شرایط را برای تولید کنندگان فراهم کردیم، در واقع از کالای ایرانی حمایت کردیم.

۴ کیلومتر از مسیر کمربندی پاکدشت معارض دارد

استاندار تهران در خصوص کمربندی پاکدشت نیز گفت: شهرداری پاکدشت موظف به تملک اراضی معارض در مسیر کمربندی «فرون آباد» به «شریف آباد» است.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که طول این کمربندی ۳۲ کیلومتر است، گفت: نزدیک به ۴ کیلومتر از مسیر این کمربندی دارای معارض است و در جلسه شورای اداری مقرر شد شهرداری پاکدشت کار تملک اراضی معارض را عهده دار شود.

مقیمی گفت: برای تملک این اراضی نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی گفت: علاوه بر اعتباراتی که مربوط به تملک اراضی است، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این کمربندی برآورد شده که با مساعدت رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور مقرر شد مقدمات جذب اعتبارات این طرح در بودجه سال آینده دارای ردیف اعتباری شود.
 

نظر شما