شناسهٔ خبر: 26285897 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

آغاز به‌کار هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی
و اسباب بازی

هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی هفته آینده با حضور ده‌ها شرکت تولیدکننده و خدماتی حوزه اسباب بازی در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران گشایش می‌یابد.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی؛شهروندان و خانواده‌ها می‌توانند از 11 تا 15 تیرماه از این نمایشگاه زیبا دیدن کرده و با بازی‌ها و جدیدترین اسباب بازی‌های تولیدی مناطق مختلف کشورمان آشنا شوند.هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی با رویکرد ملی برگزار می‌شود و شامل بازی و اسباب بازی ایرانی، اسلامی و صدها نوع بازی‌های مختلف فکری و همچنین بازی‌های بومی است.در این نمایشگاه که با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت اسباب بازی داخلی برگزار می‌شود، شرکت‌های تولید کننده داخلی صدها مدل از انواع اسباب بازی‌های الکتریکی، ربات‌ها، انواع چرتکه، پازل، بازی‌های رنگ شناسی، خمیربازی و بازی‌های کمک آموزشی را در معرض دید علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار خواهند داد. گفتنی است،هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 11 تا 15 تیرماه هر روز از ساعت 9 صبح الی 20 (8 شب) در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده بازدید علاقمندان است. 

خبرنگار پیشکسوت جنگ درگذشت

اسدالله مشایخی، عضو انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس و داور جایزه ایثار و رسانه در پی یک تصادف از دنیا رفت.
به گزارش ایسنا، این پیشکسوت عرصه خبر که متولد چهارم مرداد سال ۱۳۳۶ در اراک بود روز گذشته (جمعه، اول تیرماه) در جاده شهریار در تصادف خودرو جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
مراسم تشییع پیکر اسدالله مشایخی ساعت ۱۰:۳۰ دیروز۷ از نارمک، جانبازان شرقی، خبابان‌ مدائن، میدان ۱۸،کوچه قهرمانپور برگزار شد.
همچنین مجلس ختم مرحوم حاج اسدالله مشایخی روز دوشنبه (چهارم تیر ماه) ساعت ۱۶ تا ۱۷.۳۰ مسجد باشگاه پیام وزارت ارتباطات خیابات شریعتی بالاتر از چهارراه شهید قدوسی برگزاز خواهد شد.

بگذارید داغ این گناه به گردن دیگران باشد

مصطفی رحماندوست می‌گوید: تا زمانی که رسانه‌ها، آموزش و پرورش و خانواده‌ها کاری برای آگاهی‌بخشی به کودکان نکنند، ادبیات هم کاری نمی‌تواند بکند. بگذارید داغ این گناه به گردن دیگران باشد نه ادبیات.
این شاعر کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ظرفیت ادبیات در زمینه آگاهی‌بخشی به بچه‌ها برای شناخت بدن خود و پیشگیری از اتفاق‌هایی مثل تعرض و تجاوز به آن‌ها، اظهار کرد: این کار، کارِ ادبیات نیست.  مشکل اصلی در خانواده‌ها و آموزش و پروش است. ادبیات و کتاب هم می‌توانند در کنار  باورهای خانواده و تربیت خانوادگی به بچه‌ها  کمک کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما