شناسهٔ خبر: 26284892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خلاصه و نتیجه دیدار تیم‌های مکزیک و کره جنوبی

تیم ملی فوتبال مکزیک در چارچوب هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد با نتیجه ۲ بر یک کره جنوبی را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

خلاصه و نتیجه دیدار تیم‌های مکزیک و کره جنوبیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات هفته دوم و گروه ششم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال مکزیک موفق شد در ورزشگاه روستوف با نتیجه ۲ بر یک کره جنوبی را شکست دهد و حالا با کسب ۶ امتیاز شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد دارد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب کره جنوبی:

چو هیون وو، هوانگ هی چان، جانگ هیون سو، جو سی جونگ، کیم مین وو، کیم یونگ وون، کی سونگ یونگ، لی جائه سونگ، لی یونگ، مون، سئون مین، سون هیونگ مین

ترکیب مکزیک:

ادسون آلوارز، خاویر هرناندز، گایاردو، آندرس گواردادو، هکتور هررا، میگوئل لایون، لوزانو، هکتور مورنو، گیلرمو اوچوآ، سالسدو، کارلوس ولا

در ابتدای این مسابقه، مکزیکی‌ها توپ و زمین را در اختیار داشتند و حملات زیادی را روی دروازه کره پی ریزی می‌کردند، اما خط دفاعی مستحکم نماینده آسیا سبب شد تا حملات نماینده آمریکا به بن بست بخورد تا اینکه در دقیقه ۲۵ پنالتی برای مکزیک رخ می‌دهد و کارلوس ولا آن را به گل تبدیل کرد. البته در ادامه نیمه اول هم ۲ تیم حملات زیادی انجام دادند، اما به جایی نرسید و بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم یاران مارکز توپ را در اختیار داشتند و حتی می‌توانستند به ۳-۴ گل برسند، اما تنها یک بار و آن هم با ضربه چیچاریتو دروازه کره باز شد تا آب سردی بر پیکره تیم آسیایی ریخته شود.

پس از گلزنی مکزیکی ها، کره‌ ای ها نیز حملاتی انجام دادند، اما به ثمر نرسید و سپس با شوت از راه دور سون هیونگ مین موفق شدند بازی را ۲-۱ کنند.

خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو به عنوان‌بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پس از پایان این مسابقه، مکزیک با ۶ امتیاز صدرنشین و سوئد، آلمان و کره در رده‌های بعدی قرار دارند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

کره جنوبی ۱ - مکزیک ۲ / صعود مکزیک در شب حذف زود هنگام کره جنوبی +فیلم

ترکیب تیم‌های کره جنوبی - مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸

انتهای پیام/

مکزیک 2 - کره جنوبی یک

نظر شما