شناسهٔ خبر: 26284450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

دعوت از رسانه‌ها برای پوشش زنده مناظره موافقان و مخالفان لایحه CFT

صاحب‌خبر -

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به برگزاری مناظره میان مخالفان و موافقان لایحه الحاق دولت ایران به مبارزه با تأمین مالی تروریسم، گفت: ما از موافقان این لایحه برای حضور در محل فراکسیون شفاف‌سازی روز دوشنبه دعوت می‌کنیم.
حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ادامه داد: ما به همراه آقای محمود صادقی رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی به دنبال دعوت از موافقان و مخالفان لایحه الحاق دولت ایران به مقابله با تأمین مالی تروریسم برای انجام مناظره در محل این فراکسیون هستیم تا مناظره به صورت شفاف برگزار شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری با تصویب چنین لوایحی در مجلس که مغایر با منافع ملی کشور است، افزود: ما مخالفان این لایحه می‌خواهیم دلایل خود را به صورت واضح و منطقی بیان کنیم.
پژمانفر ضمن انتقاد از موضع‌گیری‌ها و تهمت‌زنی روزنامه‌های زنجیره‌ای نسبت به مخالفان این لایحه، گفت: آنها از ما به عنوان افرادی نام بردند که هیچ دانش و سواد مناسبی نداریم و تنها با غوغاسالاری به دنبال هدف خود هستیم. وی ادامه داد: ما از همین مدعی‌ها دعوت می‌کنیم تا پای میز مناظره حضور یابند و صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی این مناظره را به صورت زنده پوشش داده دهند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما می‌خواهیم به صورت کاملا شفاف منطق خود را در اعلام موافقت با این لایحه اعلام کنیم و ما غوغاسالاری را کار غلطی می‌دانیم. باشگاه خبرنگاران

نظر شما