شناسهٔ خبر: 26282455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -


اردوی 10 روزه اتریش در اولویت شفر
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال از مسئولان این باشگاه اردوی 10 روزه اتریش درخواست کرده است. وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال دیشب به تهران بر ‌گشت تا از روز چهارم تیرماه تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد. شفر از مسئولان باشگاه درخواست یک اردوی 10 روزه در کشور اتریش را کرده و تصمیم دارد با توجه به نزدیکی اتریش و آلمان دیدار‌های دوستانه‌ای را برای آماده‌سازی تیمش در نظر بگیرد. اتریش در ارتفاعات قرار دارد از طرفی اگر مسئولان باشگاه به هر دلیلی نتوانند هزینه اردوی اتریش را تامین کنند در آن صورت شفر برای آبی پوشان اردوی 10 روزه کشور ترکیه را برنامه‌ریزی خواهد کرد.این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که استقلالی‌ها یک هفته تا 10 روز در تهران تمرین خواهند کرد و در این مدت مقدمات سفر به کشور مد نظر شفر مشخص خواهد شد. قرار است شفر بعد از نشست با مسئولان باشگاه استقلال درخصوص محل نهایی برگزاری اردوی آبی پوشان به جمع‌بندی نهایی برسد. همچنین مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند طی روزهای آتی قرارداد بیژن طاهری و‌اشکان نامداری را تمدید کنند تا به این ترتیب این نفرات در لیگ هجدهم در جمع آبی پوشان حضور داشته باشند.
جدایی اخباری از سایپا و وضعیت مبهم ترابی
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اخباری خودش درخواست کرده از تیم ما برود ولی چیزی درمورد حضور حقیقی در سایپا نشنیده‌ام. رضا درویش درخصوص آخرین وضعیت محمدرضا اخباری اظهار داشت: اخباری در لیست علی دایی هست اما خودش چند روز پیش نامه‌ای به باشگاه زد که خواهان جدایی از تیم است و می‌خواهد در تیم دیگری پیشرفت کند. وی افزود: ما مشکلی با جدایی این بازیکن نداریم و خود آقای دایی هم اعلام کرده اگر اخباری می‌تواند در تیم دیگری پیشرفت کند به او اجازه جدایی بدهیم اما هنوز پیشنهادی برای این بازیکن به دست ما نرسیده است. مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص صحبت‌هایی که پیرامون حضور علیرضا حقیقی در سایپا مطرح شده است گفت: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام. درویش درخصوص آخرین وضعیت ترابی نیز گفت: در مورد ترابی فقط عنوان می‌شود که او سرباز است اما هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. ابتدا باید به ما بگویند که وی سرباز است و به چه تیمی می‌تواند برود بعد در موردش صحبت کنیم.
برگزاری بازی‌های نساجی در استان مجاور
رئیس‌ کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: تا زمانی که تمامی امکانات ورزشگاه وطنی آماده نشود این تیم نمی‌تواند در قائمشهر بازی کند.سعید فتاحی درخصوص اینکه آیا ورزشگاه وطنی مجوز برگزاری بازی‌های نساجی قائم‌شمهر را دارد یا خیر گفت: هنوز این ورزشگاه درست نشده و در حال آماده‌سازی هستند. وی افزود: تا زمانی که ورزشگاه آماده نشود این تیم نمی‌تواند در ورزشگاه وطنی قائم‌شمهر بازی کند. تمامی امکانات از جمله رختکن‌ها، جایگاه‌های ویژه، سکوهای تماشاگران و... باید مورد تائید سازمان لیگ قرار بگیرد. اگر این ورزشگاه آماده نشود نساجی باید بازی‌هایش را در استان مجاور برگزار کند.
انتخاب سرمربی نفت مسجدسلیمان تا 48 ساعت آینده
اعضای هیئت‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با استعفای فکری از سرمربی‌گری این تیم موافقت کردند.پس از اینکه محمود فکری اواخر هفته گذشته از سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان استعفا داد شب گذشته اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه جلسه‌ای برگزار و در پایان با استعفای فکری موافقت کردند. مسئولان این باشگاه به دنبال مذاکره با گزینه‌های دیگر هستند. بنا به گفته یکی از مسئولین این باشگاه سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نهایتاً تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد. از فرهاد کاظمی و عبدالله ویسی به عنوان جایگزین‌های فکری در این تیم نام برده می‌شود.

نظر شما