شناسهٔ خبر: 26282320 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تحولات فلسطین|۱۷ آتش‌سوزی در سرزمین‌های اشغالی به سبب بادبادک‌های آتشین

آتش‌سوزی در سرزمین‌های اشغالی به سبب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین که یکی از اقدامات ابتکاری و خودجوش جوانان فلسطینی برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها به شمار می‌رود، همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، از صبح امروز شنبه در پی پرتاب بادبادک ها و بالن های آتشین توسط شهروندان فلسطینی، 17 آتش سوزی در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک غزه به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش، بخش های وسیعی از زمین های کشاورزی شهرک نشینان صهیونیست  در آتش سوخته است و این در حالی است که تیم های آتش نشانی اسرائیل، ساعت ها برای مهار شعله های آتش تلاش کردند.

"ایلید شاکید" وزیر امور قضایی رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به زودی راه حلی برای بادبادک ها و بالن های آتشین که از سمت نوار غزه به شهرک های صهیونیست نشین نزدیک غزه پرتاب می شود، پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که روز جمعه 15 آتش سوزی در شهرک های صهیونیست نشین نوار غزه به وقوع پیوست که در پی آن بخش های گسترده ای از زمین های کشاورزی شهرک نشینان در آتش سوخت.

ارتش اسرائیل طی روزهای گذشته چندین بار نوار غزه را به بهانه مقابله با پرتاب بادبادک ها و بالن های آتشین به سمت شهرک های صهیونیست نشین بمباران کرده است.

مدتی است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می گیرند. این سلاح همان بادبادک های کاغذی است که با خود شیشه های مشتعل حمل می کنند.

از ابتدای پرتاب بادبادک های آتشین تاکنون خسارات زیادی به شهرک نشینان صهیونیست وارد شده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما