شناسهٔ خبر: 26282137 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اعتبارات هزینه ای کرمانشاه 17 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث الیاسی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این افزایش اعتبار بدون در نظر

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، طهمورث الیاسی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این افزایش اعتبار بدون در نظر گرفتن اعتبارات بازارچه های مرزی و بودجه مورد نیاز برای اصلاح سیستم های آبیاری و برق است.
وی ادامه داد: رشد بودجه هزینه ای استان کرمانشاه امسال نسبت به سال گذشته 17 درصد بوده در حالی که این رشد در کل کشور 18 و نیم درصد است.
رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: این اعتبارات شامل هزینه های مربوط به حقوق، پرداخت ها، هزینه های جاری، پاداش و مرخصی کارمندان می شود.
الیاسی افزود: در سازوکار در نظر گرفته شده برای توزیع حقوق عملکرد سه ماه ابتدایی سال جاری و آمار مربوط به بازنشستگی ها محاسبه شده است.
وی عنوان کرد: استان کرمانشاه از نظر سرانه های بودجه های هزینه ای نسبت به دیگر استان های کشور بعد از استان کردستان در رده دوم‌ قرار دارد.
رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: مدیران استانی نیز برنامه های خود برای تقسیم بودجه های هزینه ای در اختیار برنامه و بودجه قرار دهند.
الیاسی اظهار داشت: پس از بررسی بودجه و در صورت کاهش بودجه هزینه ای، سازمان برنامه و بودجه در سطح کلان کشوری از حق استان دفاع خواهد کرد.
در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اشتغالزایی در استان گفت: باید در تقسیم بودجه به روستاها و اشتغال روستاییان توجه ویژه ای شود تا از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
7445/8066
انتهای پیام

نظر شما