شناسهٔ خبر: 26281474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ارشاد دشتستان:

فرهنگ کتاب‌خوانی در دشتستان تقویت می‌شود

بوشهر - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به برنامه‌های آینده برای کسب پایتخت کتاب توسط شهر برازجان گفت: فرهنگ کتاب خوانی در دشتستان تقویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین زندویان عصر شنبه در نشست هم اندیشی پایتخت کتاب ایران در برازجان اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان دشتستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان بیان کرد: برنامه‌های کاربردی قوی بر مبنای ترویج و گسترش فرهنگ کتاب خوانی در جامعه بخصوص نسل نوپا و جوان شهرستان تدارک دیده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به استقبال مطلوب از برنامه‌های ترویج فرهنگ کتاب، افزود: در برنامه انتخاب پایتخت کتاب سال ٩٧ از برازجان بعنوان شهر فعال در حوزه کتاب خوانی و برنامه های قوی پایتخت کتاب تجلیل شد.

وی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی و تداوم برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، تصریح کرد: سابقه طولانی فرهنگ و علاقمندی مردم به کتاب و کسب دانش های مورد نیاز شهرستان دشتستان عامل این حرکت مفید و ارزشمند فرهنگی بوده است.

زندویان جامعه کتاب خوان و با فرهنگ را جامعه ای سالم و همکار در اداره بهتر امور شهر و محیط زندگی ذکر کرد و افزود: انسان های آگاه و با فرهنگ و دانش روز، همچون گل های زیبا هستند که موجب زیبایی جامعه و شهر خود می شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان ضمن درخواست از شهردار برازجان برای همکاری لازم در نهادینه کردن و فرهنگ کتاب خوانی این شهر در راستای تفاهم نامه های مبادله شده با شهرداری، گزارشی از برنامه های پایتخت کتاب در برازجان و سایر شهرستان های دشتستان در سال ۹۶ ارائه کرد.

نظر شما