شناسهٔ خبر: 26281354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

گشت‌های مشترک برای نظارت مستمر بر بازار استان بوشهر تشکیل شود

بوشهر - استاندار بوشهر خواستار کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها شد و گفت: در راستای مقابله با گرانفروشی، گشت‌های مشترک برای نظارت مستمر بر بازار استان بوشهر تشکیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تبریک روز اصناف اظهار داشت: اصناف و بازاریان در واقع خط مقدم حوزه اقتصادی هستند و به طور مستقیم با مردم در ارتباطند و تقویت این حوزه امری لازم است.

وی افزود: حوزه اصناف به صورت شبانه روزی در ارائه خدمات به جامعه اهتمام می ورزند و بازار ریشه و پیشینه دینی و انقلابی در کشور دارد و امیدواریم در فضای جدید نیز شاهد موفقیت بیش از پیش اصناف و رضایتمندی مردم باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی خاطر نشان کرد: باید همه کمک و حمایت کنیم تا به کالای ایرانی توجه شود و افزایش کیفیت کالای ایرانی نیز باید مورد تاکید و توجه تولیدکنندگان قرار گیرد تا مردم نسبت به خرید این کالاها رغبت بیشتری داشته باشند.

گراوند خواستار برخورد قاطعانه با تخلفات در زمینه گرانفروشی شد و تصریح کرد: تشکیل گشت های مشترک تعزیرات و اداره صنعت و معدن و تجارت و سایر دستگاه های ذیربط امری لازم است و از اداره صنعت، معدن و تجارت استان انتظار داریم نظارت دقیقی بر بازار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت ارز مورد نیاز برای تامین کالاهای اساسی مردم را تامین کرده است گفت: حوزه نظارت و بازرسی و تعزیرات باید ورود کنند و اجازه سوء استفاده را به افراد سودجو و متخلف ندهند.

استاندار بوشهر بر لزوم حمایت از مرغداران تاکید کرد و ابراز داشت: تامین نهاده های دامی از قبیل ذرت و سویا و سایر اقلام مورد نیاز مرغداران با اعلام نیاز اتحادیه مرغداران باید مورد تاکید قرار گیرد.

گراوند از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به ۵۰ واحد مرغداری در استان بوشهر خبر داد و افزود: این تسهیلات با همکاری بانک سینا با نرخ بسیار ارزان در اختیار این واحدها قرار می گیرد.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی موظف است، مرغداران را با هماهنگی اتحادیه معرفی کند تا تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنها قرار گیرد.

نظر شما