شناسهٔ خبر: 26279979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خبر داد؛

اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند بدحجاب

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهر کرمانشاه، از اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند بدحجاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند بدحجاببه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «محمد رستمی» رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: با آغاز فصل گرما و با همکاری بخش ها و معاونت های مختلف پلیس، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکار گیری 15 تیم عملیاتی شامل 110 نفر از ماموران پلیس آقا و خانم اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح در نقاط حساس، شلوغ و بوستان ها و پارک هاي تاقبستان، کوهستان و پارک شرقي و غربي و خيابانهاي پرتردد از جمله نوبهار، ميدان 17شهريور، ميدان مرکزي، گلايول و ... اجرا شد.

 رستمی توقیف 31 دستگاه خودرو متخلف را از جمله نتایج اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: این خودروها به علت تخلفاتی از جمله آلودگي صوتي، ویراژ دادن های خطرناک، حيوان گرداني، بد پوششي و کشف حجاب، مزاحمت نواميس و... متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همچنین از دستگیری 31 نفر در این طرح خبر داد و گفت: برای هشت نفر آن ها پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
وی همچنین از اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند به علت پوشش نامناسب خبر داد و گفت: 70 نفر این افراد را بانوان و 45 نفر را نیز آقایان تشکیل می دهند.
 
رستمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی به 380 خانم و 298 آقا جهت اصلاح نوع پوشش خود تذکر لسانی داده شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما