شناسهٔ خبر: 26279747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

اذعان شبکه صهیونیستی به ضعف ارتش اسرائیل

شبکه صهیونیستی «کان» با اشاره به اظهارت مسئولان نظامی این رژیم خاطرنشان کرده که ارتش اسرائیل آمادگی وارد شدن به هیچ جنگی را در آینده ندارد.

صاحب‌خبر -

العالم ـ فلسطین اشغالی

به نوشته روزنامه رای الیوم، شبکه "کان" رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از واحد نظارت در وزارت امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرده که واحدهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل نیروی هوایی، ارتش زمینی و سلاح زرهی این رژیم در صورت بروز یک جنگ هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند.
طبق این گزارش از دیگر نقاط ضعف ارتش این رژیم صلاحیت نداشتن افرادی است که در سمت هایی در مراکز نظامی عملیاتی قرار داده شده اند و نیز کمبود نیروی ارتش این رژیم تاثیر منفی بر آمادگی آنان دارد.
در این گزارش از یکی از ژنرال های سابق این رژیم نقل شده که وی از شدت نگرانی و تردید به آمادگی ارتش اسرائیل برای هرگونه جنگ در آینده شب ها خوابش نمی برد. 
«دیوید فانبرگ» معاون رئیس انجمن مطالعات راهبردی قدس نیز نسبت به میزان آمادگی ارتش اسرائیل برای جنگ آینده ابراز تردید کرده و روحیه جمعی و مبارزاتی نیروها را بسیار پایین دانسته است.
به گزارش ایرنا، از سوی دیگر در این گزارش «عوزی روبین» مدیر مرکز «حوماه» در وزارت امنیت داخلی اسرائیل به مقامات اسرائیل نسبت به استراتژی ایران در زمینه جنگ فرسایشی طولانی مدت ضد این رژیم هشدار داده و خواستار سرمایه گذاری ها برای حمایت از زیر ساخت های این رژیم شده که از نظر وی هم اکنون کافی نیست و در جنگ باعث فرار شهرک نشینان خواهد شد.

نظر شما