شناسهٔ خبر: 26279592 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

دستگیری عوامل شهادت پرسنل انتظامی در شهرستان سرباز

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و یکی از عوامل اصلی شهادت تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه در سرباز خبر داد.

صاحب‌خبر -
صراط:

سرهنگ احمد طاهری اظهار کرد: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال ۷۸، ماموران پلیس موادمخدر شهرستان "ایرانشهر" در منطقه "گورناک" در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با سوداگران مرگ، در محور‌های فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات تعدادی از کارکنان انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

یه گزارش خبرگزاری تسنیم به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی، در اولین ساعات شهادت ماموران هویت ضاربان را شناسایی کردند، ولی این اشرار با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بودند.

وی تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و با اشراف کامل آخرین مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این حادثه دلخراش را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان سرباز شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند.

طاهری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی در این حادثه، اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها:

نظر شما