شناسهٔ خبر: 26277965 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شبکه صهیونیستی به ضعف ارتش اسرائیل اذعان کرد

تهران-ایرنا- شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که طبق اظهارت مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم آمادگی وارد شدن به هیچ جنگی را در آینده ندارد.

صاحب‌خبر -

به نوشته روزنامه رای الیوم، شبکه 'کان' رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از واحد نظارت در وزارت امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرد که واحدهای نظامی رژیم صهیونیستی شامل نیروی هوایی، ارتش زمینی و سلاح زرهی این رژیم در صورت بروز یک جنگ هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند.
طبق این گزارش از دیگر نقاط ضعف ارتش این رژیم صلاحیت نداشتن افرادی است که در سمت هایی در مراکز نظامی عملیاتی قرار داده شده اند و نیز ارتش این رژیم نیز کمبود نیرو دارد که تاثیر منفی بر آمادگی این رژیم دارد.
در این گزارش از یکی از ژنرال های سابق این رژیم نقل شده که وی از شدت نگرانی و تردید به آمادگی ارتش اسرائیل برای هرگونه جنگ در آینده شب ها خوابش نمی برد.
«دیوید فانبرگ» معاون رئیس انجمن مطالعات راهبردی قدس نیز نسبت به میزان آمادگی ارتش اسرائیل برای جنگ آینده دارد ابراز تردید کرده و روحیه جمعی و مبارزاتی نیروهای را بسیار پایین دانسته است.
از سوی دیگر در این گزارش «عوزی روبین» مدیر مرکز «حوماه» در وزارت امنیت داخلی اسرائیل به مقامات اسرائیل نسبت به استراتژی ایران در زمینه جنگ فرسایشی طولانی مدت ضد این رژیم هشدار داد و خواستار سرمایه گذاری ها برای حمایت از زیر ساخت های این رژیم شد که از نظر وی هم اکنون کافی نیست و در جنگ باعث فرار شهرک نشیان خواهد شد.
خاورم**9366**1144

نظر شما