شناسهٔ خبر: 26277933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نشست هماهنگی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: نشست هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شنبه(۲ تیر) به منظور همکاری و ایجاد هماهنگی بیش‌تر میان اداره کل کتابخانه های عمومی و دستگاه های مختلف و بانک های استان کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سلسله برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام)، با همت اداره کل کتابخانه های استان و هماهنگ با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

 

این جشنواره از  سال 1395 و ششمین دوره کتابخوانی رضوی، زیر نظرنهاد کتابخانه های عمومی کشوربرگزار شده است.

 

اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه سال گذشته در هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری سایر دستگاه ها و اطلاع رسانی مطلوب از این جشنواره، موفق به جلب مشارکت 14 هزار نفر در بخش های کودک، نوجوان، بزرگسال و بخش کتابخوانی خانوادگی رضوی شد.

 

آغاز به کار جشنواره هشتم نیز پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های مختلف استان، پیش از ظهر امروز(2 تیر) با برگزاری جلسه هماهنگی ادارات، نهادها و بانک ها به منظور جلب حمایت و مشارکت در تبلیغ، اطلاع رسانی، مشارکت اقشار مختلف به ویژه خانواده ها در جشنواره کتابخوانی و اعلام مشارکت دستگاه ها برای تأمین جوایزی مضاعف بر سهمیه اختصاص یافته کشوری همراه بود.

 

در این نشست مسئولان و‌نمایندگان ادارات آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، دبیرخانه کانون های مساجد، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، بیمه حکمت صبا، بانک های مسکن، تجارت و قرض الحسنه رسالت آمادگی خود را در راستای همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی استان در زمینه های تبلیغ و اطلاع رسانی، مشارکت در جشنواره و تامین جوایز برگزیدگان اعلام کردند.

 

 

 

نظر شما