شناسهٔ خبر: 26277903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

وحید امیری:

مقابل پرتغال تلاش دوچندان خواهیم داشت/ موقعیت‌های ایران و اسپانیا برابر بود

مهاجم ملی‌پوش ایران از بازی مقابل اسپانیا تمجید و خواستار ادامه پیدا کردن حمایت‌ها از تیم ملی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، وحید امیری با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: امکانات ایران و اسپانیا اصلا قابل مقایسه نیست و آنها با تدارک قوی وارد مسابقات شدند اما تا اینجا همه دیدید که موقعیت‌های گلزنی ایران و اسپانیا برابر بود.

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران از حمایت سلطانی‌فر نسبت به تیم ملی نیز قدردانی کرد و گفت : شایسته است از سلطانی‌فر که از تیم ملی حمایت خوبی داشت تشکر کنم ولی امیدوارم این حمایت‌ها بیشتر شود تا بتوانیم با قدرت‌های برتر دنیا مقابله کنیم. باید بپذیریم حریفان‌مان با تدارک بهتری به جام جهانی آمده بودند.

امیری که حرکت او در رویارویی تک به تک با پیکه مدافع سرشناس اسپانیا مورد توجه مردم قرار گرفته است توضیح داد: ما مقابل اسپانیا شایسته باخت نبودیم و خوشحالم که از این تلاش مردم راضی هستند البته ای کاش آن صحنه به گل هم تبدیل می‌شد تا شادی مردم دو چندان شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در برابر پرتغال هم با تمام توان و برای سربلندی به میدان می‌رود و قطعاً تلاش دو چندانی خواهیم داشت تا از میدان بزرگ جام جهانی استفاده کنیم.

نظر شما