شناسهٔ خبر: 26277725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز از حامیان و شرکت کنندگان در پاکداشت طبیعت

​امیر غفرانی در پیامی از تمامی حامیان و شرکت کنندگان در طرح بزرگ پاکداشت طبیعت استان البرز تشکر و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به حضور 6 هزار نفری جامعه ورزش و جوانان در طرح پاکداشت طبیعت گفت: این حضور پرشور و باشکوه در مقام عمل به همه ثابت که تمامی مردم بویژه جوانان و ورزشکاران نسبت به مسائل زیست محیطی دغدغه داشته و خود را در مقابل این مهم مسئول می دانند.

وی افزود: پاکداشت طبیعت 1397 به عنوان یک جنبش اجتماعی و حماسه زیست محیطی در اذهان مردم استان البرز ماندگار خواهد بود.

غفرانی با تشکر از حضور استاندار البرز در پاکداشت اظهار کرد: جا دارد به صورت ویژه از دکتر نجفی و مجموعه ی استانداری البرز تشکر و قدردانی داشته باشم که در تمامی مراحل اجرای این طرح حامی و یارو یاور ما بودند.

وی ادامه داد: همچنین از فرماندار شهرستان کرج، شهردار و مجموعه ی مدیریت شهری کرج و بخش آسارا و بخشداری آسارا قدردانی می نمایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: صدا و سیمای البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت ایران خودرو و جهاد کشاورزی نیز به اجرای موفق طرح کمک شایانی کردند که جای تقدیر فراوان دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک بار اصلی این برنامه بر دوش همکارانم در اداره کل، هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد بود که تقدیر از تمامی این عزیزان را وظیفه خود می دانم.

غفرانی تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان رسولان فکر، اندیشه و اطلاع رسانی همیشه و در تمام برنامه ها به فرهنگ سازی و انتقال صحیح اخبار و رویدادها به جامعه نقش مؤثر و بسزایی دارند، من نیز به نوبه ی حضور پر رنگ این عزیزان را ارج نهاده و نسبت به تلاش این قشر اثرگذار و زحمتکش کمال قدردانی و تشکر را دارم.

 

 

نظر شما