شناسهٔ خبر: 26277389 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

لحظه کشتن پدر و مادر به روایت پسر معتاد

زمان درگیری با پدرم اسلحه را از لابه‌لای پتو خارج کردم و روی سرم گذاشتم؛ تهدید کردم خودم را می‌کشم که پدرم گفت: جرأت نداری، همان زمان چشمانم قرمز شده بود که پدرم با مشت...

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: ظهر سی خرداد سال جاری مرد سی و دو ساله‌ای به نام امیر پس از قتل مادر و زخمی کردن پدر و برادرش با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت که دقایقی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان جهرمی اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل با جسد بی‌جان زنی چهل و هشت ساله و پیکر نیمه‌جان مردی پنجاه و شش ساله (پدر و مادر امیر) و همچنین برادر زخمی وی، مواجه شدند که پدر و برادر امیر به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافتند.

دقایقی بعد مراتب این قتل به قاضی مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم و بیمارستان حاضر شده و تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود امیر ابتدا پدرش را با یک گلوله هدف قرار داده، سپس به مادرش تیراندازی کرده و در نهایت با برادرش درگیر شده است.

امیر با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد که خبر رسید پدر وی نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان به کام مرگ فرورفته است.

امیر پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: ۳۲ سال سن دارم، متأهل هستم و یک دختر هفت ساله دارم، همراه با پدرم در کار کابینت‌سازی مشغول بودم و از حدود چهار سال پیش به تریاک اعتیاد پیدا کردم.

وی افزود: حدود ساعت ۱۱ صبح روز حادثه از خواب بیدار شدم و پس از صرف صبحانه به پارکینگ خانه رفتم، در پارکینگ، پاتوقی برای خودم درست کرده بودم و آنجا شیره تریاک نیز می‌کشیدم که آن روز نیز شیره کشیدم البته یکی از دوستانم قرص قرمز رنگی به من داده و گفته بود که اگر قرص را پیش از کشیدن تریاک بخورم، می‌توانم مصرف شیره را کم کنم من نیز قبل از کشیدن مواد، این قرص را خوردم، اما حالم بد شد که همان زمان پدرم از راه رسید و موتورسیکلتش را داخل پارکینگ پارک کرد.

امیر در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: پدرم با دیدن من شروع به سروصدا کرد و و سایلم را به بیرون از خانه ریخت، همان زمان از من خواست باطری خودروی مزدایش را باز کنم و گفت: می‌خواهد باطری را تعویض کند که من نیز این کار را انجام دادم، اما مجدداً حالم بد شد که برای عوض کردن لباس به خانه رفتم، داخل خانه برای تعویض به اتاق رفتم که پدرم مجدداً به من فحاشی و توهین کرد؛ پدرم صبح روز حادثه نیز در اینستاگرام به من پیغام داده و گفته بود باید خانه را ترک کنم.

وی نحوه قتل پدر و مادرش را اینگونه شرح داد: دو ماه قبل از حادثه برای یکی از دوستانم معامله شیره تریاک انجام داده بودم که دوستم به من اسلحه‌ای (کلت کمری) هدیه داد و گفت: اسلحه برای من باشد، من نیز اسلحه را به پدرم دادم و گفتم از آن نگهداری کند، در زمان حادثه و درگیری با پدرم، اسلحه را از لابه‌لای پتو خارج کردم و روی سرم گذاشتم؛ تهدید کردم خودم را می‌کشم که پدرم گفت: جرأت نداری، همان زمان چشمانم قرمز شده بود که پدرم با مشت به صورتم زد و از بینی‌ام خون آمد؛ با پدرم درگیر شدم و زمانیکه قصد داشتم از اتاق بیرون رود با اسلحه به سمتش تیراندازی کردم البته نمی‌دانستم داخل کلت گلوله قرار داد، همان زمان مادرم ماجرا را فهمید و دادوبیداد کرد که به سمت وی نیز تیراندازی کردم و از پله‌ها پایین آمدم تا از خانه خارج شوم که در آن حین برادرم با خودرو وارد پارکینگ شد و خودرویش را داخل پارکینگ پارک کرد.

وی ادامه داد: زمانیکه برادرم از خودرو خارج شد و قصد داشت از پله‌ها بالا رود به سمت وی نیز یک تیر هوایی زدم که برادرم داد و بیداد کرد، به داخل خانه رفت و در را قفل کرد، برادرم با دیدن جسد پدر و مادرم شوکه شد و فریاد زد که من نیز از پنجره بالای در وارد خانه شدم و با برادرم درگیر شدم، در زمان درگیری برادرم به من گفت: چه کار می‌کنی و به خودت بیا که آن لحظه چاقو را برداشت و من با وی گلاویز شدم تا اینکه به خودم آمدم، در نهایت برادرم با اورژانس تماس گرفت و من نیز به پلیس زنگ زدم، برادرم گفت: از خانه خارج شوم که من قصد داشتم از خانه بیرون بروم و اسلحه را داخل یک گونی که در حیاط بود، انداختم، اما در نهایت پلیس سر رسید و بازداشت شدم.

امیر پس از اعتراف به قتل پدر و مادرش با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

نظر شما