شناسهٔ خبر: 26277352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

موسوی مطرح كرد:

همكاری مشترك دارالقرآن با ندسا در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی نشست مشترك به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه‌ همكاری میان این اداره با نیروی دریایی سپاه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

همكاری مشترك دارالقرآن با ندسا در فارس/ برپایی كارگاه‌های آموزشیاری قرآن

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از همكاری مشترك این اداره با ندسا خبر داد و گفت: اولین جلسه با كامران، معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه استان فارس با موضوع همکاری در فعالیت‌های قرآنی برگزار شد.
وی افزود: در این نشست معاون ندسا در فارس با تأكید بر لزوم انجام فعالیت‌های قرآنی در همه سطوح از اداره امور تبلیغات اسلامی فارس درخواست كرد جهت برگزاری بهتر طرح‌های آموزشی، به‌عنوان یک مشاور در کنار برادران خود در نیروی دریایی سپاه حضور داشته باشند و با استفاده از نیروهای متخصص قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس، دوره‌های آموزشی به‌نحو مطلوب و استاندارد برگزار شود.
موسوی در ادامه ضمن برشمردن مفاد تفاهم‌نامه‌هایی که سال‌های گذشته با دستگاه‌ها و ادارات استان منعقد شده است، گفت: جهت تسریع در امور، لازم است موارد درخواست شده ندسا به‌صورت کتبی و طی نامه اداری اعلام شود تا مراحل مقدماتی انعقاد تفاهم‌نامه انجام گیرد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: از طرح‌های مورد نظر نیروی دریایی سپاه فارس، اجرای کارگاه‌های آموزشیاری قرآن کریم و سبک زندگی و همچنین دوره‌های تخصصی تربیت معلم روخوانی سطح یک است.
انتهای پیام

نظر شما