شناسهٔ خبر: 26277200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صد هکتار از کانون ریزگردهای استان ایلام در اردوهای جهادی ایلام نهال کاری شد

R7718/P1336/S6,52/CT16 / R7718/P1336/S6,52/CT1

رئیس بسیج سازندگی استان ایلام گفت: نهال‌کاری صد و یک هکتار کانون داخلی ریزگردها توسط اردوهای جهادی ایلام انجام شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار منصور ملک حسینی در گفتو‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و در مناطق محروم استان ایلام انجام شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان ایلام گفت: ماموریت بسیج سازندگی حوزه‌های کشاورزی، آب رسانی، آموزش و ترویج کشاورزی، ساخت مسجد و خانه عالم و آموزش باغداری را در بر می‌گیرد و مهمترین این اهداف همانا زدودن چهره فقر و محرومیت از مناطق محروم است.

وی تدبیر مقام معظم رهبری را در تشکیل بسیج سازندگی را نیز با هدف خدمت در مناطق محروم نام برد و بیان کرد: اردوهای جهادی انجام شده در اقتصاد مقاومتی و بازسازی مدارس و تلاش در زدودن محرومیت خوب درخشیده‌اند و تلاش آنان نتیجه بخش بوده است.

اربعین و خدمات ارائه شده بسیج سازندگی در این ابر رویداد تاریخی مبحث دیگر مورد اشاره ملک حسینی بود که در این ارتباط بیان داشت: حضور بسیج سازندگی در ابعاد مختلف حضور، ارائه خدمات و برقراری امنیت همایش عظیم اربعین در استان ماموریت ویژه بسیج سازندگی بوده است که در راستای خدمات دهی و تهیه امکانات زیست و امنیت و امداد ماموریت‌های خاصی را به انجام رسانده است.

وی خدمت دیگر بسیج سازندگی را حضور در مبارزه با ریزگردها نام برد و گفت: مهار ریزگردها که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بود با حضور اردوهای جهادی صد و یک هکتار از کانون ریزگردها را نهال کاری کرده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

وی ماموریت نهال کاری کانون‌های بحران داخلی ریزگردها را مهم دانست و گفت: بعد از استان خوزستان، بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایلام دومیت رکود اقدامات مهار کانون داخلی ریزگردها را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما