شناسهٔ خبر: 26277182 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۰۰۰ متر مربع زمین در بوشهر به طرح مراقبت بعد از خروج معتادان اختصاص یافت

R41363/P41362/S6,53/CT11

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برای مراقبت بعد از خروج معتادان از زندان گفت: برای این مهم ۵ هزار متر مربع زمین در منطقه تنگک بوشهر اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس کشاورزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت معاونت پیشگیری از جرم فرا قوه‌ای تلقی می‌شود اظهار داشت: از سال 1395 کارها و طرح‌های بسیار زیادی در زمینه پیشگیری در حوزه آسیب‌های اعتیاد، طلاق، امنیت اخلاقی و حاشیه نشینی در استان بوشهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش و کنترل این آسیب‌ها برنامه‌های لازم تدوین شده است به معرفی معتادان متجاهر به مرکز نگه‌داری ویژه پرداخت و  خاطر‌نشان کرد: معتادان متجاهر استان در قبل به زندان معرفی می‌شدند که با هماهنگی‌های انجام شده موسسه‌ای تحت عنوان میلاد دوباره در کنار زندان مرکزی بوشهر تاسیس شد و این افراد به این موسسه معرفی می‌شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با تاکید بر مراقبت بعد از خروج معتادان از زندان افزود: برای جلوگیری از ورود  معتادان بعداز خارج شدن از زندان برنامه ویژه‌ای تدوین و اجرایی شده است.

وی، همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برای مراقبت بعد از خروج معتادان از زندان را یک ضرورت دانست و گفت: برای این مهم 5 هزار متر مربع زمین در منطقه تنگک بوشهر اختصاص یافته است.

کشاورزی از ایجاد مراکز مشاوره برای جلوگیری از طلاق خبرداد و بیان کرد: قبلا ملاقات فرزندان طلاق در کلانتری‌ها انجام می‌شد که اکنون با تعیین محلی مناسب این مهم در خارج از کلانتری‌ها و در موسسه‌های زیر نظر بهزیستی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های امنیت اخلاقی از برگزاری کلاس‌های آموزشی خبرداد و تصریح کرد: کنترل حاشیه نشینی و شرکت خاطیان در کلاس‌های امنیت اخلاقی از برنامه‌های مورد توجه این معاونت است.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه خشونت و اعتیاد به مواد مخدر، دانش‌آموزان را تهدید می‌کند افزود: آشنایی دانش‌آموزان  و دانشجویان با مخاطرات و عواقب جرم و جنایت  و اجرای طرح آگاه سازی حقوقی آنها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما