شناسهٔ خبر: 26276404 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ابراهیم رزاقی:

فتوتیتر/ کمپین نخریدن برخی کالاها برای سرگرمی مردم است/ طراحان متعلق به طبقه‌ای خاص هستند

گروه اقتصاد ــ استاد بازنشسته اقتصاد دانشگاه تهران درباره کمپین نخریدن برخی کالاها که اخیرا شکل گرفته، عنوان کرد: این کمپین اصلا تأثیری در کاهش قیمت‎ها ندارد؛ چراکه توسط افرادی راه‌اندازی شده که جزئی از مردم نیستند بلکه متعلق به طبقه‎ای خاص و اکثرا دوتابعیتی هستند.

نظر شما