شناسهٔ خبر: 26276387 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تصاویر تجلیل از قرآن‌آموزان مؤسسه تسنیم در پارس‌آباد

کانون خبرنگاران نبأ _ با حضور مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ۸۰ نفر از قرآن‌آموزان موفق و برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم و مربیان مؤسسه قرآنی تسنیم پارس‌آباد تجلیل به‌عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون قرآنی اداره‌کل و مسئول دارالقرآن‌الکریم استان اردبیل، امام جمعه، فرماندار و مدیران دارالقرآن‌الکریم و مؤسسات قرآنی، قاریان و حافظان شهرستان پارس‌آباد از ۸۰ نفر از قرآن‌آموزان موفق و برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم و مربیان مؤسسه قرآنی تسنیم پارس‌آباد تجلیل به‌عمل آمد.

مجتبی هاتف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد در این همایش با بیان اینکه با ندای قرآن قلوب و دل‌ها به نور قرآن و نام خداوند منور می‌شود، گفت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها در این شهرستان بسیار ارزشمند و خلأ آن مایه تأسف است.

وی فضا و محیط قرآنی را پربرکت و زلال دانست و افزود: مسلما هر چقدر به سمت قرآن و فضای نورانی و مقدس قدم می‌گذاریم به همان میزان جامعه آمیخته به برکت و سبب تطهیر و تقدس می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد حافظان و قاریان قرآن را مربیان و سفیران فرهنگی و اسلامی و مذهبی دانست و تأکید کرد: حرکت بسیار جدی و منسجمی در شهرستان پارس‌آباد در زمینه حفظ و قرائت قرآن به راه افتاده است که ان‌شاءالله استمرار آن سبب خیر و برکت و تطهیر قلب‌ها و دلهای‌مان و تشویق هر چه بیشتر متقاضیان جهت حضور در این فضای معنوی می‌شود.

در ادامه این مراسم اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مربیان فعالان قرآنی در جهت تربیت قرآن‌آموزان و نشر فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع)، گفت: پارس‌آباد به‌عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران و دروازه دارالارشاد به منطقه قفقاز است و با عنایت به پروتوکل جدید بسته شده میان ایران و کشور آذربایجان نقش مهمی را در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بین‌المللی ایفا خواهد کرد؛ این شهرستان به‌عنوان پایلوت قرآنی و قرارگاه فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و دینی در استان اردبیل در برنامه‌های استانی و کشوری دیده خواهد شد.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش از ۸۰ نفر از حافظان و قرآن‌آموزان موفق مؤسسه قرآنی تسنیم در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم و ۱۵ نفر از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم و مربیان و اساتید مؤسسه تسنیم پارس‌آباد با اعطای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به‌عمل آمد.

سعید عزیزی
انتهای پیام

نظر شما