شناسهٔ خبر: 26275953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وحید امیری: در برابر پرتغال تلاش دوچندانی خواهیم داشت

برابر پرتغال با تمام توان و برای سربلندی به میدان می رود و قطعا تلاش دو چندانی خواهیم داشت تا از میدان بزرگ جام جهانی استفاده كنیم .

صاحب‌خبر -

وحید امیری: در برابر پرتغال تلاش دوچندانی خواهیم داشتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید امیری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا تمجید كرد و اظهار کرد : امكانات ایران و اسپانیا اصلا قابل مقایسه نیست و آنها با تدارك قوی وارد مسابقات شدند اما با این حال همه دیدید كه موقعیت های گلزنی  ایران و اسپانیا برابر بود. باید بپذیریم حریفان با تدارك بهتری به جام جهانی آمده بودند .

مهاجم ملی پوش فوتبال ایران از حمایت سلطانی فر نسبت به تیم ملی نیز قدردانی كرد و گفت : شایسته است از وزیر ورزش و جوانان كه از تیم ملی حمایت خوبی داشتند تشكر كنم  ولی امیدوارم این حمایتها بیشتر شود تا بتوانیم با قدرت های برتر دنیا مقابله كنیم .

وحید امیری كه حركت او در رویارویی تك به تك  با پیكه مدافع سرشناس اسپانیا مورد توجه مردم قرار گرفته است توضیح داد: ما مقابل اسپانیا شایسته باخت نبودیم  و خوشحالم كه از این تلاش مردم راضی هستند البته ای كاش آن صحنه به گل هم تبدیل می شد تا شادی مردم دو چندان شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در برابر پرتغال هم با تمام توان و برای سربلندی به میدان می رود و قطعا تلاش دو چندانی خواهیم داشت تا از میدان بزرگ جام جهانی 2018 استفاده كنیم .
انتهای پیام/

 

آخرین اخبار جام جهانی 2018

نظر شما